شناسهٔ خبر: 92578 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

تشکل نایب رئیس سابق مجلس فعال شد

: جبهه بصیرت که در گذشته توسط سید شهاب الدین صدر تشکیل شده بود هم اکنون فعالیت خود را آغاز کرده و افرادی که در این جبهه حضور داشته‌اند برای برنامه‌ریزی در مورد چگونگی شرکت در انتخابات دوباره دور هم جمع شده‌اند.

به گزارش  نماینده "مهدی فتحی‌زاده" دبیرکل حزب ۷۲ تن ایران اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با جلسات این حزب با سید‌شهاب‌الدین صدر نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: یکسری جلسات با "سید‌شهاب‌الدین صدر" برگزار کرده‌ایم و این جلسات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: جبهه بصیرت که در گذشته توسط صدر تشکیل شده بود هم اکنون فعالیت خود را از سر گرفته است و افرادی که در این جبهه حضور داشتند برای برنامه ریزی در مورد چگونگی شرکت در انتخابات دوباره دور هم جمع شده‌اند.

فتحی‌زاده ادامه داد: آخرین سه شنبه هر ماه جبهه بصیرت جلساتی را تشکیل می‎دهد و در این جلسات تلاش می‌کنیم تقسیم کارها را انجام دهیم تا حضور موثری در انتخابات آتی داشته باشیم.

دبیرکل حزب ۷۲ تن ایران اسلامی تصریح کرد: جبهه بصیرت از زیرمجموعه‌های اصولگرایان است و از تلاش‌های سید‌رضا تقوی رئیس شورای هماهنگی اصولگرایان برای اتحاد حمایت می‌کند.

 

نظر شما