شناسهٔ خبر: 92491 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

گزارش اقدامات حجت الاسلام احمدی در هفته سرکشی به حوزه انتخابیه +تصاویر

موسی احمدی/2 روزهای ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی جلسه علنی نداشت تا نمایندگان بتوانند به حوزه های انتخابیه خود سرکشی کنند.

به گزارش نماینده، هفته گذشته جلسات علنی مجلس شورای اسلامی به دلیل سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه برگزار نشده بود. سایت نماینده در راستای وظیفه اطلاع رسانی، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده مردم شریف دیر، کنگان، جم و عسلویه را در هفته سرکشی از حوزه انتخابیه منتشر می نماید:

 

نشست لنجداران شهر سیراف،امام جمعه و شورا وشهردار این شهر با نماینده مجلس

در این نشست لنجداران و اعضای شورای اسلامی شهر و حجت الاسلام عاشوری امام جمعه سیراف مسائل و مشکلات را مطرح کردند.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه نیز در این نشست با تبریک روز شوراها گفت:چشم انداز بسیار خوبی برای آینده سیراف متصور هستم و به یاری خدا در آینده نزدیک چند پالایشگاه در نزدیکی این بندر احداث می شود.

وی افزود:در ماه گذشته نشستی با رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور داشتیم و موضوع ظرفیت های گردشگری سیراف و ساحل زیبا و بکر بین شهر سیراف تا روستای پرک مطرح کردم.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: پیگیری هایی برای ارتقای این شهر به بخش داشته ام و ادامه داد همراه با شورا و شهردار و امام جمعه سیراف نیز نشست های خوبی در تهران داشتیم.

دکتر احمدی تصریح کرد: روز های اخیر در مجلس دو تذکر با موضوع آلایندگی پارس جنوبی و صید ترال در منطقه داشتم.

وی افزود: درباره صید ترال تاکید کرده ام که وزارت کشور، شورای تامین استان، شورای تامین شهرستان ها و شیلات باید با صیادان متخلف برخورد جدی کنند.

حجت الاسلام احمدی به نشست شهرداران با مسئولان سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور در تهران اشاره کرد و گفت: در این نشست اعتبارات خوبی ، نصیب شهرداری های یازده شهر حوزه انتخابیه شد.

دکتر احمدی در پایان گفت: هیچ وقت نخواسته ام از ظرفیت نمایندگی مجلس برای رسیدن به پست استفاده کنم تمام عشق و علاقه ام خدمت به مردم شریف حوزه انتخابیه و استان است و دراین زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

 

بازدید از بیمارستان امام خمینی شهر کنگان

حجت الاسلام موسی  احمدی  نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس از طرح های توسعه بیمارستان کنگان و بخش دیالیز بیمارستان بازدید کرد ودر جریان روند آن قرار گرفت.

 

نماینده جنوب استان روز معلم تبریک گفت

حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در پیامی ضمن تشریح جایگاه والای معلمان، روز معلم تبریک گفت.

 

حضور نماینده مجلس درنشست توسعه شهر دوراهک با حضور مسئولان شهر و شهرستان

حجت الاسلام موسی احمدی با بیان اینکه تا قبل از شهریور سال جاری بیمارستان در حال ساخت دیر تکمیل می‌شود تصریح کرد: مردم و مسئولان انتظار دارند که هرچه زودتر این بیمارستان به سرانجام برسد و مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهر دوراهک از توابع شهرستان دیر با بیان اینکه تا قبل از شهریور سال جاری بیمارستان در حال ساخت دیر تکمیل می‌شود تصریح کرد: مردم و مسئولان انتظار دارند که هرچه زودتر این بیمارستان به سرانجام برسد و مردم از خدمات آن بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام موسی احمدی با تاکید بر این نکته که تجهیزات بیمارستان دیر تامین شده خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان دیر۶۸ درصد است که با تکمیل این ساختمان وزارت بهداشت و درمان براساس قولی که داده است ظرف مدت یک ماه کادر درمانی و پزشکی آن را تجهیز می‌کند.

دکتر احمدی اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته درمانگاه هلال احمر دیر که توسط یک فرد خیر اهل شهرستان دیر احداث شده است بزودی به بهره برداری می رسد.نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مراحل اجرایی اسکله،خورخان بخش بردخون گفت:قریب به سی و اندی سال کش و قوسها و بحث‌هایی همچون محیط زیست در این موضوع مطرح بود، اما به تدریج کارها انجام شد تا زمانی که بنده به عنوان نماینده مردم انتخاب شدم و بر اساس مطالعاتی که صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که یکی از اولویت‌های اول مردم منطقه موضوع اسکله است.

وی افزود:بزودی تجهیز کارگاه اسکله انجام می‌شود و اسکله خورخان تا سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و تأسیسات جانبی و تجهیزات موردنیاز استقرار خواهد یافت.

ایشان با اشاره به اینکه اعتبارات تبصره ۲۲ برای رفع مشکلات مناطق محروم و تکمیل طرح‌ها در این نقاط است گفت: در سال ۹۳ برای شهرستان دیر از مجموع ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبارات این حوزه ۸۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است که تحولاتی خوبی در حل مشکلات روستایی و شهری شهرستان دیر از ایجاد می‌کند

حجت الاسلام موسی احمدی خاطرنشان کرد: ایجاد ایستگاه ثابت برق شهنیا و همچنین ایستگاه برق آبدان دستاورد های بزرگی برای منطقه بود که با فرصت عضویت در کمیسیون انرژی حاصل شد.

نماینده مردم کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل افت قیمت محصول گوجه فرنگی شهرستان دیر بیان داشت: برای جلوگیری ازافت شدید محصول گوجه فرنگی مکاتبات زیادی با مسوولان جهادکشاورزی صورت گرفت که دولت را متقاعد کردکه محصولان مانده روی دست کشاورزان را خریداری کند که با این سیاست خوب دولت تاکنون ۵۰هزارتن این محصول در استان با قیمت سه هزار ریال خریداری شده است.

موسی احمدی تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی و مهار سیلاب های فصلی منطقه را از جمله اهداف احداث سد باغان شهرستان جم خواند و ادامه داد: با توجه به شرایط کم آبی در استان بوشهر و نگاه ویژه دولت مردان به سدهای موجود در کشور سد باغان در شهرستان جم با اعتبار ویژه ای عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد که با ساخت این سد با توجه به حجم ذخیره آب سد، اراضی کشاورزی توسعه می یابد.

نماینده مردم کنگان،دیر،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در ارتباط با اورژانس جاده ای ،ساختمان کتابخانه شهر دوراهک،اشتغال جوانان،پروژه امدادهوایی دوراهک،زمین جمن ورزشی برای جوانان و استمهال وام کشاورزان مکاتبات زیادی شده است.حجت الاسلام موسی احمدی در پایان با بیان اینکه تمام توان و تجربه اش برای رفع مشکلات مردم در طبق اخلاص گذاشته است خاطرنشان کرد: همراه و همگام با شوراها برای حل مشکلات شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه می کوشد.

 

مصاحبه با موضوع مشکلات معیشتی معلمان

حجت الاسلام موسی احمدی روز شنبه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم در گفت وگو با ایرنا افزود: اگر به مشکلات مالی و معیشتی معلمان رسیدگی نشود جامعه در آینده دچار خسارتهای جبران ناپذیری می شود.

وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی براساس وظیفه قانونی خود به وزیرآموزش وپرورش و مسوولان تذکر و برخی از آنان را به مجلس احضار کرده است که به وضعیت معلمان رسیدگی کامل شود.

وی یادآور شد: همه ما باید به یاد داشته باشیم که روزی سرکلاس درس معلم بوده ایم که اکنون به اینجا رسیده ایم و باید قدردان این قشر باشیم و نگذاریم که این جایگاه لطمه پذیرشود.

 

حضور در محفل انس با قرآن

نماینده دیر، کنگان، جم وعسلویه در محفل انس با قرآن کریم د شهر بنک شهرستان کنگان حضور یافت.

 

تشریح دستاوردهای بازدید مسئولان ارشد سازمان گمرکات کشور از جنوب استان

حجت الاسلام موسی احمدی در گفتگویی دستاوردهای بازدیدهای مسئولان ارشد گمرک کشور و استان از گمرک های شهرستان‌های دیر، کنگان و عسلویه را تشریح کرد و اظهار داشت: پیرو نشست‌هایی که در تهران با رئیس سازمان گمرکات کشور داشتیم، مطالبات مهم جنوب استان بوشهر را مطرح کردم.

وی افزود: مهمترین مطالبات گمرک‌های شهرستان‌های عسلویه، کنگان و دیر می‌توان به بحث اسکله و گمرک‌های شهرستان عسلویه، گمرک کنگان، مجوز واردات امکانات رایانه‌ای و لوازم آرایشی و بهداشتی از گمرک کنگان، ارتقای نمایندگی گمرک کنگان به اداره، احیای گمرک سیراف و مجوز واردات کانتینری از گمرک دیر اشاره کرد.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: روز گذشته برای بررسی کارشناسی، هیئتی متشکل از معاون رئیس سازمان گمرکات کشور و مدیرکل وارداتی این سازمان در مناطق آزاد و ویژه و به اتفاق مدیر کل گمرک استان بوشهر از گمرک‌ها و ادارات گمرک و اسکله‌های عسلویه، نخل تقی، سیراف، کنگان و دیر و همچنین منطقه ویژه پارس جنوبی بازدید کردیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: در شهر سیراف نشستی با ائمه جمعه شیعه و سنی و همچنین لنج‌داران این بندر داشتیم و آنان مسائل و نظرات خود درباره احیای گمرک سیراف و ظرفیت های این بندر ارائه کردند.

احمدی گفت: در کنگان نیز از اسکله کنگان و نمایندگی گمرک بازدید شد و نشستی نیز با مسئولان شهرستان کنگان داشتیم.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: در دیر نیز علاوه بر بازدید از گمرک و اسکله‌ها، نشست‌هایی با مسئولان و سفاران این شهرستان داشتیم که در این نشست‌ها، کمبودها و ظرفیت‌های منطقه برای مسئولان سازمان گمرک کشور تشریح شد.

وی افزود: نظر کارشناسان گمرک کشور در رابطه با تجاری سازی گمرک شهر عسلویه، این است که ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد و موانعی هم نمی‌بینند که در صورت حل برخی مسائل در شهرستان عسلویه توسط مسئولان شهرستان، مجوز تجاری سازی صادر می شود.

عضو فراکسیون دریانوردی مجلس بیان داشت: در شهر سیراف، نظر کارشناسان گمرک درباره احیای گمرک، مساعد بود ولی باید زیرساخت‌هایی ایجاد شود.

احمدی گفت: برای احیای گمرک سیراف، اقداماتی در بحث منابع انسانی و ایجاد زیرساخت‌ها توسط مسئولان شهرستان و استان و همچنین شناخت مرزهای دریایی از طریق وزارت کشور باید تحقق یابد و کارشناسان سازمان گمرک کشور قول دادند در رابطه با احیای گمرک سیراف، گزارش خوب و سازنده به رئیس سازمان گمرکات کشور ارائه دهند.

نماینده جنوب استان در مجلس ادامه داد: در رابطه با ارتقای نمایندگی گمرک کنگان به اداره گمرک نیز نظر مساعد داشتند و در زمینه واردات کالاهای لوکس و امکانات رایانه‌ای نیز، مدیر کل گمرک استان گزارش های کارشناسی کامل به سازمان گمرکات کشور ارائه دهند تا مجوز های لازم صادر شود.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: در زمینه گمرک دیر و مشکلات سفاران نیز معاون سازمان گمرک کشور قول داد درخواست ها را بررسی کنند و مجوزهای لازم صادر شود.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در بازدیدهای دیروز، نظری معاون رئیس سازمان گمرک کشور، عسکری مدیرکل وارادتی سازمان گمرکات کشور در مناطق آزاد و ویژه و پورحیدر مدیر کل گمرک استان بوشهر حضور داشتند که علاوه بر بازدید کامل از ظرفیت‌های منطقه، گزارش کاملی به رئیس سازمان گمرکات کشور ارائه شد.

 

بازدید از ادارات آب، گاز و برق شهرستان جم و نشست با روسای این ادارات

حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید از ادارات حوزه انتخابیه، از اداره گاز ، آب و برق شهرستان جم بازدید کرد.

حجت الاسلام موسی احمدی نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه نیز در نشست با رئیس اداره گاز جم گفت: در این مدت نمایندگی، سعی کردیم که به اکثر ادارات حوزه انتخابیه بازدید داشته باشیم و در جریان امورات قرار بگیریم.

احمدی افزود: اداره گاز شهرستان جم از ادارات موفق شهرستان بوده که درخواست و تماس برای حل مشکلات مردم بسیار کم بوده است.

وی با تقدیر از تلاش های مهندس حسین اندام رئیس اداره گاز جم اظهار داشت: با کمک همدیگر، پیگیر حل مشکل گازرسانی به روستای سرچشمه باشیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه، در دیدار با کارکنان اداره گاز تصریح کرد: کلنگ زنی سد باغان، دستاوردی مهم برای جنوب استان است که روز گذشته کلنگ زنی شد.

وی افزود: تلاش های بسیاری برای اجرایی شدن این پروژه انجام شده است و ایجاد سد باغان، قطعا نقش بسزایی در سفره های آب زیرزمینی خواهد داشت.

حجت الاسلام احمدی در پایان به آغاز احداث جاده جم به ریزدر آینده نزدیک اشاره کرد وگفت: ۱۶۰میلیارد ریال اعتبار، درحساب شرکت پالایش فجر جم برای اجرایی نمودن این جاده مهم است.

 

نشست با موضوع تورم و مشکلات اقتصادی

حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی در کشور گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تورم بالایی که وجود دارد مردم از نظر معیشتی در تنگنا قرا دارند و علت آن هم این است که یک مدیریت صحیح نظارتی در اداره امور اقتصادی وجود ندارد.
وی افزود: اعلام می‌شود که تورم و رکود وجود ندارد اما واقعیت‌های جامعه چیز دیگری می‌گوید و مردم مسائلی غیر از این را مطرح می‌کنند.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: شاید یکی از دلایل وضعیت موجود اقتصادی کشور این باشد که ما از این بخش غفلت داشته‌ایم و به جای توجه به مسائل معیشتی مردم چشم به مذاکرات هسته‌ای دوخته‌ایم و اینکه این مذاکرات به چه نتیجه‌ای خواهد انجامید.

 

بازدید از شهرستان جم

دکتر  موسی احمدی نماینده مردم در مجلس از دانشکده فنی و مهندسی جم و اداره برق جم بازدید کرد و روستای همچنین نشستی با شورای روستای چم چشمه داشت.

 

جلسه با مدیر منطقه عملیاتی نار و کنگان

در جلسه ای با حضور نماینده مردم در مجلس، اعضای شورای شهر جم با مدیر منطقه عملیاتی نار و کنگان، مسائل گوناگون از جمله جذب نیروهای بومی و همچنین تعامل با مناطق پیرامونی بررسی شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسی احمدی نماینده مردم در مجلس گفت: منطقه عملیاتی نار و کنگان باید تعامل سازنده با محیط پیرامونی داشته باشد.

احمدی گفت: مردم توقع منطقی دارند که صنعت، در خدمت محیط پیرامون و انسان ها باشند؛ صنعت آسیب هایی به محیط پیرامونی می زند باید جبران کند.

وی بیان داشت: در سفرهای خارجی در بازدید از مناطق صنعتی، مشاهده کردیم هرجا صنعت رفته است محیط پیرامون نیز رشد و توسعه داشته است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان داشت : نامه ای به مهندس زنگنه نوشتم و با ذکر تاثیرات منفی نفت و گاز در منطقه؛ خواستار تعامل سازنده نفت و گاز با مناطق پیرامونی شدم؛ وزیر نفت، مشاور اجتماعی خود را مامور بررسی فرصت های تعاملی در منطقه کرد و همچنین دبیرخانه تعامل پارس جنوبی با مناطق پیرامونی در عسلویه ایجاد شد.

 

 نشست با موضوع استانی شدن انتخابات

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: نقاط منفی استانی شدن انتخابات از نقاط مثبت آن بیشتر است و باعث می‌شود در انتخابات شایستگی‌ها نادیده گرفته شده و با بالا رفتن هزینه‌های تبلیغاتی پای کانون‌های قدرت و ثروت به عرصه انتخابات باز شود.

حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به طرح استانی شدن انتخابات مجلس اظهارداشت: من با استانی شدن انتخابات مجلس مخالفم و معتقدم که نقاط منفی این طرح بیشتر از نقاط مثبت آن است.

وی افزود: استانی شدن انتخابات مجلس باعث می‌شود تا مناطق مختلف کشور از رونق باز بماند و از آنجایی که حزب در کشور ما نهادینه نشده و مردم نگاه مثبتی نسبت به احزاب ندارند نه کاندیداها می‌توانند خود را از این طریق به مردم معرفی کنند و نه مردم می‌توانند شناخت صحیحی از کاندیداها به دست آورند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: با استانی شدن انتخابات تنها افرادی که چهره هستند می‌توانند رای مردم را برای نمایندگی مجلس کسب کنند و شایستگی‌ها و لیاقت‌ها و توانمندی‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و نخبگانی که چهره نیستند با این وضع نمی‌توانند به مجلس راه پیدا کنند.

دکتر احمدی خاطرنشان کرد: این طرح باعث می‌شود تا در برخی موارد نمایندگانی که وارد مجلس می‌شوند مادام‌العمر در مجلس باقی بمانند و از ابتدای ۴ سال نمایندگی خود سعی کنند تا با مطرح کردن خود در رسانه‌ها در دوره‌های بعدی نیز رای مردم را به دست آورند.

وی در پایان گفت: استانی شدن انتخابات باعث بالا رفتن هزینه‌های تبلیغاتی کاندیدا شده و زمینه را برای حضور و نفوذ کانون‌های قدرت و ثروت فراهم می‌آورد که این خود امری نگران‌کننده است.

 

سخنرانی در اولین یادواره شهدای دانش آموز جنوب استان بوشهر

حجت الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر پنجشنبه در اولین یادواره شهدای دانش آموز جنوب استان بوشهر با بیان اینکه استمرار و بقای انقلاب اسلامی مدیون ایثار، مقاومت، شهادت و تبعیت از ولایت فقیه است، اظهار داشت: درباره شهید سخن گفتن و همچنین حق مطلب را ادا کردن، کار بسیار سختی است.

احمدی با تجلیل از خانواده های معظم شهدا بیان داشت: خانواده های معظم شهدا، شمع محفل جامعه هستند و باید از هر تلاشی برای رضایت آنان، بهره برد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: فرهنگ شهید و شهادت بر حدوث، استمرار و بقای انقلاب تاثیرات زیادی گذاشته است.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: در زمانی که سایه نا امیدی همه جا را فرا گرفته بود و از شهید و شهادت خبری نبود، امام خمینی (ره) با تبیین آیات الهی و استفاده از احادیث و سیره امامان معصوم، فرهنگ تعالی بخش شهید و شهادت را در جامعه احیا کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: امام خمینی(ره) این نگاه شهید و شهادت را به جامعه دادند و این خونی تازه در رگ های مردم بود و منجر به انقلابی عظیم در سطح دنیا شد.

 

افتتاح بخش های جدید بیمارستان عسلویه

دکتر موسی احمدی در بیمارستان عسلویه حضور یافت و از بخش های گوناگون بیمارستان بازدید کرد و در مجمع خیرین سلامت شهرستان  عسلویه حضور یافت و همچنین  بخش های سونوگرافی و اکوکارگرافی بیمارستان عسلویه را افتتاح کرد.

 

نشست مسئولان شهرستان کنگان با حضور حجت السلام احمدی

در این نشست که با حضور دکتر احمدی نماینده مجلس . امام جمعه کنگان .امام جمعه سیراف . امام جمعه اهل سنت کنگان . فرماندار کنگان. معاونین فرماندار . شهرداران و شوراهای اسلامی شهرستان کنگان . رییس اداره کار کنگان . رییس محیط زیست کنگان . رییس دانشگاه آزاد کنگان . در شهرداری شهر کنگان انجام شد درباره  اشتغال نیروی بومی در شرکت و پتروشیمی های منطقه و عوارض آلایندگی و موارد دیگر بحث شد.

ازدیگر برنامه های حجت الاسلام احمدی نماینده دیر، کنگان، جم وعسلویه به اختصار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

***نشست با کشاورزان آبدان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیر با حجت الاسلام والمسلمین موسی احمدی

***حضور حجت الاسلام احمدی نماینده مردم در مجلس  در جمع معتکفین مساجد شهرهای  بنک و آبدان

*** حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس در نماز جمعه اهل سنت کنگان

***بازدید از اسکله و گمرک های عسلویه- سیراف- نخل تقی- کنگان و دیر همراه با معاون گمرک کور ومدیر کل واراداتی سازمان گمرک کشور

***حضور در آیین آغاز عملیات اجرایی سد سرچشمه- باغان

***نشست های مردمی در همه شهرستان های حوزه انتخابیه

***نشست با مسئول اجرایی شدن راه ریز به دژگاه

***حضور در نماز جمعه اهل سنت کنگان

***نشست با شورای اسلامی شهر دوراهک

***ملاقات وبازدید از خانواده های شهدا در حوزه انتخابیه

***بازدید از ادارات شهرستان های کنگان و دیر و عسلویه

***ملاقات های مردمی در دفاتر ارتباطات مردمی حوزه انتخابیه

***بازدید از کارخانه سیمان کنگان و بازدید از فاز ۱۹ پارس جنوبی

مطالب بالا برخی از برنامه های این نماینده مجلس در تعطیلات یک هفته ای صحن بهارستان بوده است.

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

موسی احمدی در حوزه ی انتخابیه

نظر شما