شناسهٔ خبر: 92332 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سرلشکر صفوی: شکست سعودی ها قطعی است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه سعودی‌ها در آینده نیز به هدفشان در یمن نمی‌رسند، گفت: در این تجاوز احمقانه شاهد شکست قطعی سعودی‌ها هستیم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم‌صفوی در یادواره سرداران شهید حبیب خلیفه‌سلطانی، مجتبی کلاهدوزان و شهدای عملیات فتح‌المبین و بیت‌المقدس در گلستان شهدای اصفهان اظهار داشت: هر زمانی که وارد گلستان شهدا می‌شوم قلبم به درد آمده و چهره‌ام در هم فرو می‌رود چون این شهیدان را دیده و با آنها زندگی کرده‌ام.

وی افزود: در زمان خردسالی درب گلستان شهدا را یکی از درب‌های بهشت نام می‌بردند ولی من متوجه این موضوع نبودم ولی اکنون که هزاران شهید در این زمین در خاک آرمیده‌اند متوجه این موضوع شدم که واقعاً یکی از درب‌های بهشت این درب گلستان شهدا است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد:‌ رمز و راز شهادت ۱۱ امام شهیدان و مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا (س) در چیست؟ آیا شهادت شرف، عزت و قدرت مسلمین نیست؟ آیا روزی که مسلمین شهادت را فراموش کنند به ذلت و خواری نمی‌افتند؟

رحیم‌صفوی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با براندازی طاغوت و پیروزی انقلاب و باز کردن راه شهادت سبب نقطه عطفی در تغییر تاریخ جهان و منطقه شد.

وی خاطرنشان کرد: آیا شهیدان پس از شهادت نیز تأثیرگذار هستند و حضور دارند؛ در واقع برخی از خانواده این شهیدان حضور شهیدان خود را در زندگی و رفع مشکلاتشان احساس می‌کنند؛ آیا این ۲۰۰ هزار شهید مظلوم ایران در تغییر و تحولات منطقه و جهان اسلام تأثیرگذار نبودند؟

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: حوادث یمن به‌تبع شعارهای مردم یمن همان شعارهای ملت ایران در انقلاب و دفاع مقدس بوده است. امروزه مکتب مقاومت شهدای ما به حزب‌الله لبنان و حماس و جهاد فلسطین انتقال یافته است. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که همگان متوجه این موضوع شدند راه نجات فلسطین از قرآن، اهل‌بیت(ع) و اسلام است.

رحیم‌صفوی تصریح کرد:‌ دشمنانی که روزی جلوی صدور انقلاب ایران را می‌گرفتند امروزه ببینید خون شهدای ما چه بر سر آنها آورده که صدام نمونه بارز آن است.

وی بیان کرد: آمریکا‌یی‌ها در افغانستان و عراق بیش از ۶ هزار کشته و ۲۰ هزار زخمی دارند و با هزینه چند هزار میلیاردی به هدفشان نرسیدند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه سعودی‌ها نیز در آینده به هدفشان نمی‌رسند، افزود: در این تجاوز احمقانه در آینده شاهد شکست قطعی سعودی‌ها هستیم.

رحیم‌صفوی خاطرنشان کرد: کشور یمن بیش از ۵۳۰ هزار کیلومتر وسعت و بالغ بر ۲۵ میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۵۰ درصد آنها شیعه هستند.

وی افزود: مردم یمن عاشق امام علی(ع) بوده و شجاع، متدین و انقلابی هستند، عربستان و کشورهای متحد آن باید از روزی که یمن مقابل به‌مثل کند، بترسند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: سعودی ها یک نظام پوسیده، فاسد، دیکتاتور و به‌دور از انسانیت داشته که در آن هیچ نوع دموکراسی وجود ندارد، این رژیم غاصب وابسته به آمریکا بوده و تاکنون میلیارد‌ها دلار بمب بر سر مردم مظلوم یمن فرو ریخته است.

رحیم صفوی در خاتمه با اشاره به یادواره سرداران شهیدان خلیفه سلطانی و کلاه‌دوزان گفت: برگزاری این گونه یادواره ها کار بسیار پسندیده بوده که باید در آن به ابعاد شخصیتی شهیدان و رشادت های آنها اشاره شود.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز این ۲ شهید، ایمان، خردمندی و قدرت سازمان دهی بالا بود که به‌جای تکیه به زبان و کلام خود، در اندیشه عمل بودند.

نظر شما