شناسهٔ خبر: 92313 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در واکنش به انتصاب استاندار حاشیه دار:

نظر نمایندگان استان در خصوص زمانی قمی مثبت نیست‎/ همدلی و همزبانی دولت چه شد؟

محمد ابراهیم رضایی/2 رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با تاکید بر اینکه متاسفانه سیاست و مشی دولت در عدم تعامل با نمایندگان مجلس است، گفت: مقام معظم رهبری سال ۹۴ را سال همدلی و همزبانی نامیدند ولی متاسفانه ما شاهد بودیم که در انتخاب استاندار مرکزی از همدلی و همزبانی خبری نبود.

به گزارش نماینده، محمد ابراهیم رضایی، رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیارآفتاب با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان نقشی در انتخاب استاندار مرکزی نداشته اند، گفت: متأسفانه دولت بدون انکه نظر نمایندگان را درباره استاندار بداند وی را انتخاب و منصوب کرده است. نمایندگان مردم هیچ نقشی در این تصمیم دولت نداشته اند.

رضایی با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان استان هیچ شناختی از استاندار جدید ندارد، اظهار کرد: متاسفانه وقتی به نظر نمایندگان استان اهمیتی داده نمی شود و نمایندگان هیچ شناختی از زمانی قمی ندارند نمی توانند درباره استاندار نظری داشته باشند. در کل نمی توان گفت که نظر نمایندگان استان در خصوص انتخاب استاندار مثبت است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه سیاست و مشی دولت در عدم تعامل با نمایندگان مجلس است، افزود: مقام معظم رهبری سال ۹۴ را سال همدلی و همزبانی نامیدند ولی متاسفانه ما شاهد بودیم که در انتخاب استاندار مرکزی از همدلی و همزبانی خبری نبود و با این شرایط مجمع نمایندگان استان چاره ای جز سکوت کردن و کمک کردن به استاندار جدید ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با اشاره به اینکه مردم و مسئولان استان مرکزی باید با همدلی و همزبانی در جهت رفع مشکلات استان قدم بردارند، خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان استان با وجود اینکه با انتخاب زمانی قمی مخالف است و هیچ شناختی از قابلیت های وی ندارد ولی با این حال برای حفظ وحدت در استان و حرکت دادن استان به سمت پیشرفت و آبادانی با همه توان خود به استاندار جدید کمک خواهد کرد تا بتواند در مسئولیت جدید موفق باشد.

نظر شما