شناسهٔ خبر: 92290 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

پیغام معنادار هدایتی پس از برد پرسپولیس+عکس

حسین هدایتی 43 متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود نوشت: «خداست که از تمام اسرار ما باخبراست پس ما باید به او پاسخ بدهیم.»

به گزارش نماینده، حسین هدایتی پس از برد شیرین پرسپولیس در مقابل دیدگان ۱۰۰ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی که با صعود به مرحله حذفی جام باشگاه های آسیا همراه شد پیغامی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که همراه بود با کنایه به کسانی که نگذاشتند او خریدار باشگاه مورد علاقه اش باشد.
 
وی در ابتدا به حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و نوشت: «خدا رو شکر می کنم و به همه شما پرسپولیسی هاى عزیز خیلى خیلى تبریک می گویم. این نتیجه با هم بودن و حضور یکصد هزار نفر به نمایندگى ملیون ها نفر پرسپولیسى عاشق بود.»
 
هدایتی در ادامه با اشاره به خرید بلیط های بازی افزود: «امیدوارم توانسته باشم با هدیه دادن بلیط ها به شما دوستان عزیزم سهم کوچکى در این پیروزى و شادمانى و صعود به مرحله بعد را داشته باشم.»
 
او سپس بدون اشاره مستقیم به بحث مزایده باشگاه پرسپولیس پرداخت و اعلام کرد: «باشد که خداوند متعال شاهد و ناظر به تمام اعمال ماست. اوست که از تمام اسرار ما باخبراست پس ما باید به او پاسخ بدهیم. پس من همه و خودم را به او می سپارم و براى همه از جمله کسانى که مرا دوست ندارند، آرزوى سلامتى و تندرستى دارم. از ماست که بر ماست.»

حسین هدایتی

منبع: جام نیوز

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۱۴:۳۳مهدی 0 0

    دروووود بر هدایتی عزیز...یه عاشق به معنای کلمۀ پرسپولیس
                                

نظر شما