شناسهٔ خبر: 92277 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

حیدر پور:

رهبری بار دیگر حفظ روحیه انقلابی را به تیم مذاکره کننده یادآورشد

حيدرپور43 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مقام معظم رهبری با فرمایشات امروز و تاکید بر حفظ هیبت ملت بار دیگر حفظ روحیه انقلابی را به تیم مذاکره‌کننده در مذاکرات برای تفاهم نهایی متذکر شدند.

به گزارش نماینده عوض حیدرپور شهررضایی با اشاره به فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای، گفت: ایشان تائید کردند که مذاکره‌کنندگان باید با قدرت به مذاکرات ادامه دهند اما لزوم حفظ خطوط قرمز و حفظ هیبت و عظمت ملت ایران را بار دیگر به مذاکره‌کنندگان گوشزد کردند.

نماینده مردم شهررضا تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده ایران به نمایندگی از ملتی مذاکره می‌کند که نظام آنها بر خون شهدا استوار شده است.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر طرف مقابل بخواهد تهدید کند و عظمت ملت را در نظر نگیرد، تیم مذاکره‌کننده از اختیار ترک میز مذاکرات برخوردار است.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: مقام معظم رهبری با فرمایشات امروز خود بار دیگر حفظ روحیه انقلابی را به  تیم مذاکره‌کننده در مذاکرات برای تفاهم نهایی متذکر شدند.

حیدرپور شهررضایی با بیان اینکه مذاکره بر اساس حکمت، مصلحت و عزت مورد توجه مقام معظم رهبری بوده است، گفت: غربی‌ها فکر می‌کنند ایران نیازمند به مذاکرات است در حالی که کشورهای استکباری برای تامین منافع‌شان در کشورهای اقماری نیازمند به نتیجه رسیدن مذاکرات با ایران هستند.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آمریکایی‌ها بیش از هر زمان دیگری به برقراری صلح برای تامین منافع‌شان نیاز دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: رهبری انقلاب در سخنرانی اخیر به تیم مذاکره‌کننده یادآور شدند که نباید به شیوه‌ای عمل کنند که طرف غربی احساس کند ایران نیازمند مذاکرات است.

وی اظهارات اخیر مقامات آمریکا مبنی بر تهدیدات ایران را ناشی از خلق و خوی استکباری آنها خواند و گفت: تیم مذاکره‌کننده بارها ثابت کرده است که از این تهدیدها نمی‌ترسد.

منبع:مهر

نظر شما