شناسهٔ خبر: 92173 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

همایش حزب ندای ایرانیان خرداد ماه برگزار می شود

ندای ایرانیان سخنگوی حزب ندای ایرانیان از برگزاری همایش این حزب در خرداد ماه خبر داد و گفت: ما با جریانات مختلف سیاسی تعامل خواهیم داشت چراکه به نظر ما احزاب باید شناخت نسبی و کافی از افرادی که می‌توانند فعال شوند داشته باشند.

به گزارش نماینده حسن یونسی سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین فعالیت‌های انتخاباتی حزب متبوعش اظهار داشت: در سال گذشته کمیته انتخابات حزب تشکیل شد که در چند جنبه از جمله شناسایی وضعیت مناطق و حوزه‌های انتخابیه در استان‌ها و شهرستان‌ها و نیز شناسایی افرادی که بالفعل و بالقوه می‌توانند کاندیدا باشند مشغول فعالیت است.

یونسی از برگزاری همایش حزب ندای ایرانیان در خرداد ماه خبر داد و افزود: ما با جریانات مختلف سیاسی تعامل خواهیم داشت چراکه به نظر ما احزاب باید شناخت نسبی و کافی از افرادی که می‌توانند فعال شوند داشته باشند.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه انتخاب مصادیق برای انتخابات مجلس فعلا زود است یادآور شد: این مسئله تا اندازه‌ای به آرایش سیاسی در زمان نزدیک به انتخابات بستگی دارد و در حال حاضر نمی‌توان متوجه شد که چه افرادی ممکن است وارد انتخابات مجلس شوند.

وی درباره تعامل با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: همه احزاب باید به این سمت بروند که برای تقویت جایگاه خود در کل کشور کاندیدای خود را مستقل داشته باشند اما در دهه‌های اخیر احزاب در کشورمان نتوانسته‌اند از این توانایی برخوردار باشند.

یونسی با تاکید براینکه هدف بلندمدت احزاب باید مستقل شدن باشد در پاسخ به این سوال که آیا حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس دهم مستقل ورود می‌کند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: خیر. چنین تصمیمی نداریم و این هدف بلندمدت است اما ما قبلا نیز اعلام کرده‌ایم که اولویت برای ما هماهنگی با جریانات اصلاح‌طلب است.

سخنگوی حزب ندای ایرانیان همراهی با احزاب و شخصیت‌های سیاسی اصلاح‌طلب را در حوزه‌های انتخابیه تضمین‌کننده موفقیت دانست و درباره دیدار با شخصیت‌های برجسته سیاسی گفت: ما در این زمینه برنامه داریم و بخشی از آن نیز در حال اجرا است اما دیدار و گفت‌وگو با شخصیت‌ها باید فراتر از مرزبندی‌های سیاسی باشد از این رو بنا داریم با احزاب اصولگرا نیز گفت‌وگوهای سازنده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما با احزاب اصولگرا که به لحاظ منش معتدل هستند بهتر می‌توانیم برای رسیدن به نقطه‌نظر مشترک تعامل کنیم یادآور شد: ما باید در انتخابات و فعالیت‌های سیاسی اهداف مردم را تامین کنیم از این رو شاید به برخی از مصادیق مشترک با برخی از احزاب اصولگرا برسیم.

یونسی معیار در این زمینه را همراهی و همگامی با دولت عنوان کرد و گفت: اگر این مسئله در راستای همراهی با دولت باشد معیار خوبی برای انتخابات آینده است.

این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به مشخص نشدن شعار انتخاباتی حزب متبوعش تصریح کرد: ما به دنبال تقویت حزب در شعب استانی هستیم و بنده اخیرا در این راستا سفری به شیراز و یاسوج برای راه‌اندازی شعبه استانی داشته‌ام.

نظر شما