شناسهٔ خبر: 92157 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

احمدی‌:

می‌گویند تورم وجود ندارد اما مردم چیزی غیر از این را لمس می‌کنند

حجت‌الاسلام موسی احمدی431 عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: مشکلات اقتصادی کشور با صحبت کردن و وعده و وعید دادن حل نمی‌شود و باید ضمن حمایت از تولید ملی نظارت کافی بر امور اقتصادی صورت گیرد تا ما شاهد حل مشکلات باشیم.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی در کشور گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تورم بالایی که وجود دارد مردم از نظر معیشتی در تنگنا قرا دارند و علت آن هم این است که یک مدیریت صحیح نظارتی در اداره امور اقتصادی وجود ندارد.

وی افزود: اعلام می‌شود که تورم و رکود وجود ندارد اما واقعیت‌های جامعه چیز دیگری می‌گوید و مردم مسائلی غیر از این را مطرح می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: شاید یکی از دلایل وضعیت موجود اقتصادی کشور این باشد که ما از این بخش غفلت داشته‌ایم و به جای توجه به مسائل معیشتی مردم چشم به مذاکرات هسته‌ای دوخته‌ایم و اینکه این مذاکرات به چه نتیجه‌ای خواهد انجامید.

احمدی خاطرنشان کرد: اگر به سخنان مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی توجه جدی صورت گیرد و توجه لازم به تولید داخل انجام شده و نظارت دقیق اعمال شود می‌توان مشکلات اقتصادی موجود را حل کرد و باید دانست مشکلات مردم با وعده و وعید و صحبت کردن قابل حل نیست.

منبع: فارس

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۰۸:۲۸. 0 0

    کی گفته مشکل اقتصادی نیست٬ من خودم به نوبه خودم تحت فشارم٬ خدارو خوش نمیاد مردم اینقد زجر بکشن برادرام از بیکاری میلگرد سنگین بار میزنن اگه خدایی نکرده بخاطر سیر کردن شکمشون فردا زیر این میلگردا بلایی به سرشون بیاد کی جوابگوه؟
                                

نظر شما