شناسهٔ خبر: 92151 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

قاضی زاده هاشمی:

نگران خبرگان نیستیم و با نشست مشترک "حضرات آیات" به وحدت اصولگرایان خوش بینیم

بزرگان اصولگرا/2 عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: نشست مشترک حضرات آیات یزدی، موحدی کرمانی و مصباح ما را نسبت به وحدت و همگرایی اصولگرایان امیدوار کرد.

به گزارش نماینده عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه نشست مشترک حضرات آیات یزدی، موحدی کرمانی و مصباح ما را نسبت به وحدت و همگرایی اصولگرایان امیدوار کرد، گفت: ما تا حدودی نگران مجلس هستیم اما نگرانی بابت خبرگان برای نفوذ جریان‌‌های تندرو اصلاحات نداریم سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با فارس در مشهد با اشاره به نشست مشترک حضرات آیات، یزدی، موحدی کرمانی و مصباح اظهار کرد: این نشست مشترک بسیار خوب بوده و حضرات آیات بر همدلی مومنین تلاش کرده و همه را توجه بر همگرایی داده‌اند.

وی افزود: بنده بر همگرایی اصولگرایان بسیار خوشبینم و نشست مشترک حضرات آیات، یزدی، موحدی کرمانی و مصباح ما را نسبت به این وحدت و همگرایی اصولگرایان امیدوار کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: اصولگرایان تلاش خود را برای وحدت و همگرایی انجام داده و ان‌شاالله انتخابات مجلس دهم برگ زرین دیگری از این همگرایی را در تاریخ ثبت می‌کند.

قاضی‌زاده با اشاره به تلاش برخی افراطی و تندروهای اصلاحات برای نفوذ به خبرگان گفت: خبرگان جایی نیست که ما نگرانی برای ورود و نفوذ اینگونه افراد داشته باشیم.

وی یادآور شد: ما تا حدودی نگران مجلس هستیم اما نگرانی بابت خبرگان نداریم.

نظر شما