شناسهٔ خبر: 92113 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آذین:

گزارش تخلفات در برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا به‌زودی نهایی می‌شود

حسین آذین431 سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن گزارش این کمیسیون در مورد نحوه برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش نماینده حسین آذین نماینده مردم رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پرونده مربوط به روند برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی اظهار داشت: از چند ماه پیش پرونده‌ای برای بررسی نحوه برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در کمیسیون اصل ۹۰ تشکیل شد و کمیته سیاسی ــ نظامی این کمیسیون مسئولیت بررسی این پرونده را به‌عهده گرفت.

وی ادامه داد: این گزارش تقریباً نهایی شده و آماده تصویب در کمیسیون اصل ۹۰ است تا پس از تصویب در کمیسیون برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیئت رئیسه تقدیم شود.

به گزارش تسنیم، چندی پیش مصطفی افضلی‌فرد عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از وجود تخلف در برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داده و گفته بود: در جریان بررسی‌ها صندوق‌های رأی در شهرستان‌های ۲ استان باطل شده است.

وی اضافه کرده بود: مسئله تقلب در یکی از استان‌ها کاملاً مسجل و در استان دیگر هم تقریباً روشن است اما منتظر نظر شورای حل اختلاف استان در این خصوص هستیم، البته کمیته سیاسی ــ نظامی کمیسیون اصل ۹۰ گزارش خود را درخصوص تقلب‌های صورت گرفته و موانعی که دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در این حوزه با آن مواجه بودند، تهیه کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما