شناسهٔ خبر: 92087 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جمشید مشایخی شهروند افتخاری بجنورد می‌شود

جمشید مشایخی جمشید مشایخی قرار است روز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه و در مراسم جشن اردیبهشت تئاتر ایران در شهر بجنورد، نشان شهروند افتخاری بجنورد را از سوی شهردار این شهر دریافت کند.

به گزارش نماینده از مهر، جشن اردیبهشت تئاتر ایران در استان خراسان شمالی ۱۶ اردیبهشت‌ماه در شهر بجنورد برگزار می‌شود. در این جشن ضمن قدردانی از هنرمندان خراسان شمالی قرار است نشان شهروند افتخاری شهر بجنورد از سوی شهردار این شهر به جمشید مشایخی اهدا شود. همچنین در این مراسم از سال‌ها فعالیت این بازیگر با سابقه سینما و تئاتر ایران تجلیل می‌شود.

همچنین قرار است در این روز جمشید مشایخی به عنوان مهمان افتخاری در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر رضوی به ریاست علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ  ارشاد اسلامی حضور داشته باشد. در این جلسه مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، وحید ثابت‌قدم دبیر جشنواره تئاتر رضوی، حسین مسافرآستانه مشاور دبیر این جشنواره،  نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و استاندار خراسان شمالی نیز حضور خواهند داشت.

طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است اعضای شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر رضوی بازدیدی از پلاتوی در دست احداث «شمس» داشته باشند. این پلاتو میزبانی آثار حاضر در جشنواره تئاتر رضوی را عهده‌دار خواهد بود.

جشنواره تئاتر رضوی در شهریورماه سال جاری در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

نظر شما