شناسهٔ خبر: 91965 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حداد عادل به ضیافت «مربای شیرین» می‌رود

حدادعادل مدیر انتشارات شمع و مه از مراسم رونمایی کتاب دوزبانه «مربای شیرین»‌ هوشنگ مرادی کرمانی با حضور غلامعلی حداد عادل خبر داد.

به گزارش نماینده، افشین شحنه‌تبار مدیر انتشارات ایرانی ـ انگلیسی «شمع و مه» ‌ در گفت‌وگو با تسنیم، ‌ از حضور این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران در غرفه‌ای به صورت مشترک با انتشارات معین خبر داد و گفت:‌در این دوره نمایشگاه نسخه انگلیسی کتاب «مربای شیرین»   هوشنگ مرادی کرمانی و نسخه فرانسوی کتاب «نقش آرایه‌ها در هنر ایرانی اسلامی» به قلم  پاتریک رینگنبرگ محقق سوئیسی دانشگاه لوزان  ارائه خواهد شد.

وی گفت:‌ در مراسمی با حضور سفیر فرانسه در نمایشگاه کتاب از کتاب «نقش آرایه‌ها در هنر ایرانی اسلامی» رونمایی خواهد شد، ‌ این کتاب کار مشترک انتشارات شمع و مه و دانشگاه لوزان سوییس و از منابعی است که در بخش معماری‌های اسلامی این دانشگاه به عنوان منبع درسی معرفی شده است.

شحنه‌تبار ادامه داد: هم‌چنین قرار است در مراسمی با حضور غلامعلی حداد عادل رئیس بنیاد سعدی از نسخه دو زبانه کتاب «مربای شیرین» که به صورت مشترک با بنیاد سعدی منتشر شده است، ‌ رونمایی شود.

شحنه‌تبار از برگزاری نشستی با موضوع ادبیات ایران در بخش بین‌الملل با حضور پاتریک رینگنبرگ، ‌ کارولین کراس‌کری و احمد شاکری در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: زمان این نشست هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما