شناسهٔ خبر: 91930 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

حسین هدایتی رد صلاحیت شد!

حسین هدایتی 43 مدیرعامل پیشین پرسپولیس گفت: می‌گویند چون هدایتی بدهکار مالیاتی بوده است این شرکت از مزایده کنار گذاشته شده است.

به گزارش نماینده، امیر عابدینی در گفت و گو با تسنیم در خصوص رد اهلیت یکی از سهامداران شرکت استیل آذین ایرانیان که منجر به کنار گذاشته شدن این شرکت از مزایده واگذاری باشگاه پرسپولیس شد، اظهار داشت: برای من خیلی جالب است که شرکت استیل آذین ایرانیان در مزایده شرکت کرده اما استعلام یکی از سهامداران آن گرفته می‌شود و بر همین اساس می‌گویند چون هدایتی بدهکار مالیاتی بوده است این شرکت از مزایده کنار گذاشته شده است.

وی افزود: طبیعی است فردی که وارد عرصه اقتصادی کشور شده و سرمایه گذاری می‌کند بدهی هم داشته باشد و این موضوع چیز عجیبی نیست.

عابدینی پس از انجام این مصاحبه به دفتر پوری حسینی رفت تا مدارک مربوط به رد صلاحیت هدایتی و کنار گذاشته شدن شرکت استیل آذین ایرانیان از این مزایده را بررسی کند.

نظرات مخاطبان 0 2

  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۱۹:۴۸ابراهیم پاکرفتار 0 0

    کاش یکی پیدا می شد وزارت ورزش را بخاطر عملکردش در مورد تیم پیروزی رد صلاحیت می کرد
                                
  • ۱۳۹۴-۰۲-۱۴ ۲۰:۳۲اسماعیل کریمی 0 0

    باسلام همه چیز گویا است  این انسان شرف و موفق در عرصه اقتصاد که عاشق ودلباخته ورزش بخصوص  فوتبال ویکی از اعضای بزرگ  خانواده پرسپولیس است عده ای هستند که کارشکنی می کنند همون عده ای که حدود یک دهه است این تیم بزرگ . محبوب ودوست داشتنی را به یک تیم محله ای تبدیل کرده اند تیمی که نامش. رنگش لرزه بر پیکر حریفان می انداخت لعنت به بانیانش
                                

نظر شما