شناسهٔ خبر: 91795 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بذرپاش و کواکبیان در "متن، حاشیه" مناظره می کنند

مناظره پذرپاش و کواکبیان برنامه «متن حاشیه» امشب با حضور مهرداد بذرپاش و مصطفی کواکبیان نگارش برنامه جامع اقدام مشترک در دور جدید مذاکرات هسته ای را بررسی خواهند کرد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، رسانه ملي، امشب بعد از اخبار سراسري ۲۲ شبکه سوم سیما در مناظره ای داغ با حضور مهرداد بذرپاش و مصطفي كواكبيان، دو تن از نمايندگان فعلي و سابق مجلس، به بررسي " نگارش برنامه جامع اقدام مشترك در دور جديد مذاكرات هسته‌اي" خواهد پرداخت.

 با شروع دور جديد مذاكرات هسته‌اي و آغاز نگارش برنامه جامع اقدام مشترك، برنامه "متن حاشيه" ميزبان مهرداد بذرپاش و مصطفي كواكبيان خواهد بود.

قرار است در برنامه امشب، "راهي كه در مذكرات هسته‌ای آمده‌ايم و راهي كه تا امضاي توافق هسته‌اي باقي مانده است"، به مناظره گذاشته شود.

همچنين در بخش حاشيه برنامه نيز با حضور اسد‌الله عسگراولادي رئيس اتاق بازرگاني مشترك ايران و چين، به موضوع واردات بي رويه ايران از چين پرداخته خواهد شد.

گفتنی است، برنامه متن- حاشیه، ‌با تغيير زمان پخش، از اين هفته قرار است يكشنبه‌ها بعد از اخبار سراسري ساعت ۲۲ پخش شود. اين برنامه با اجرای وحید ایمانی و تهیه كنندگی مهدی ترابیان به صورت زنده، روی آنتن شبكه سوم سیما می رود.

نظر شما