شناسهٔ خبر: 91748 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

شاهین محمدصادقی:

رئیس جمهور و وزرا پای صحبت مردم بنشینند/ مصوبات از قبل مدون شوند

شاهین محمدصادقی43

به گزارش نماینده شاهین محمدصادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با ارزیابی مثبت از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان گفت: در مجموع سفر خوبی بود، آقای رئیس جمهور و وزرای محترم از نزدیک با مسائل و مشکلات استان فارس آشنا شدند، اهمیت توجه به فارس بیش از پیش روشن شد و مردم این فرصت را پیدا کردند تا با وزرا و نمایندگان رئیس جمهور دیدار داشته باشند و خواسته ها و انتظاراتشان را مطرح نمایند.

وی با اشاره به بازدید وزیر راه و وزیر نیرو از پروژه های مختلف راه سازی افزود: وزرا با مردم صحبت کردند و با شرکت در شورای اداری صحبتهای مسئولین شهرستان را شنیدند و برای تسریع در انجام کارها تصمیماتی گرفته شد.

نماینده کازرون با مثبت ارزیابی کردن اقدامات دولت در تشکیل جلسات و بازدیدها، قدم دوم را اجرایی شدن تصمیمات دانست و گفت: مهمترین خواسته های جمعی مسئولین اجرایی و نمایندگان استان و مردم از هیئت دولت در چند مقوله کلی جمعبندی شد؛ یکی در حوزه آب که بهره برداری بیشتر و مکانیزه و بهینه از آب در حوزه کشاورزی و تکمیل سدها، تامین آب شرب روستایی و احیاء دریاچه های استان بود.

محمدصادقی افزود: مطلب دیگر راجع به راه ها و آزادراه ها بود که انتظار این است دولت محترم چه در برنامه ششم و چه در بودجه سنواتی و در تخصیص بودجه برای تکمیل طرح ها و همچنین سرمایه گذاری بیشتر در حوزه گردشگری تصمیماتی اتخاذ کند تا پروژه ها به اتمام برسند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: اکثر مطالبات مطرح شده، مواردی بود که در گفتار رئیس جمهور نیز به آن اذعان شد و ما امیدواریم توجه ویژه ای به شیراز شود تا شاهد تحولی در زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم باشیم.

محمدصادقی برای استفاده هرچه بیشتر از سفرهای استانی یادآور شد: اگر رئیس جمهور و وزرا بتوانند وقت بگذارند و صحبت های مردم را حضوری بشنوند رضایت جمعی بیشتری حاصل خواهد شد که البته در سفر به استان فارس این کار انجام شد. و اما درباره مصوبات هم اگر تصمیمات از قبل بصورت مدون، چهارچوبی داشته باشد نتایج بهتری حصول خواهد شد. 

نظر شما