شناسهٔ خبر: 91728 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

گل‌آرایی حرم امام علی(ع) + تصاویر

 گل‌آرایی حرم امام علی(ع) مجموعه‌اى از گلکاران نیکوکار ایرانى بنا بر عادت هر ساله خود صحن و سراى بارگاه مطهر امام اول شیعیان را با ۱۴ هزار شاخه گل تزیین کردند.

به گزارش نماینده به نقل از ابنا، همزمان با فرخنده میلاد حضرت امیرالمؤمنین(ع) صحن و سراى بارگاه مطهر حضرت امام علی(ع) با ۱۴ هزار گل تزیین شد.

گلکاران نیکوکار ایرانى هر سال در ایام مبارک ماه رجب و شعبان به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند و فضاى ملکوتى عتبات را با هزاران شاخه گل تزیین می‌کنند.

به گزارش واحد اطلاع رسانى آستان، مجموعه‌اى از گلکاران نیکوکار ایرانى بنا بر عادت هر ساله خود در آستانه ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) به زیارت بارگاه مطهر امام اول شیعیان مشرف شدند و صحن و سراى بارگاه مطهر را با ۱۴ هزار شاخه گل تزیین کردند.

«حاج جواد نادرى» سرپرست گلکاران ایرانى در این رابطه به واحد اطلاع رسانى آستان گفت: طى هشت سال متوالى افتخار تزیین بارگاه مطهر علوى را با گلهاى تازه داشتیم. امسال نیز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) ۱۴ هزار شاخه گل به نیت ۱۴ معصوم جهت تزیین فضاى حرم مطهر اهدا کردیم.

نادرى افزود: گروه ۱۱ نفره ما این گل‌ها را که شامل گل انتریوم و لیلیوم و رز هلندى و غیره می‌باشد از استانهاى مختلف ایران جمع آورى می‌کند و به وسیله خودروهاى مجهز به یخچال به عراق می‌فرستد.

 گل‌آرایی حرم امام علی(ع)

 گل‌آرایی حرم امام علی(ع)

 گل‌آرایی حرم امام علی(ع)

 گل‌آرایی حرم امام علی(ع)

 

نظر شما