شناسهٔ خبر: 91588 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

طاهری مطرح کرد:

«پول کثیف» مورد سوءاستفاده برخی جریانات سیاسی قرار گرفت/ نمایندگان موضوع را پیگیری می‌کنند

سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه «پول کثیف» مورد سوءاستفاده برخی جریانات سیاسی قرار گرفت، گفت که نمایندگان موضوع را پیگیری می‌کنند تا به نتیجه برسد.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات وزیر کشور در مورد احتمال وجود پول‌های کثیف در عرصه سیاست و انتخابات، گفت: وزیر کشور بدون اینکه سند و مدرکی به همراه داشته باشد اتهاماتی را در جامعه مطرح کرد و زمانی که مجلس از وی خواست تا اگر اسناد و مدارکی در این‌باره  دارد ارائه کند، وزیر در صحن مجلس گفت من فقط دغدغه خود را مطرح کردم و اینکه مراقب باشیم در آینده چنین اتفاقی نیفتد و در انتها از نمایندگان عذرخواهی کرد.

وی افزود: پس از اظهارات وزیر کشور در صحن علنی مجلس کار ناپسندی را از سوی وزارت کشور شاهد بودیم که آنها با صدور یک بیانیه حرف‌های وزیر در مجلس را نادیده گرفتند که این کار نامطلوبی بود؛ البته در صحن مجلس معلوم شد که وزیر کشور هیچ سند و مدرکی برای صبحت‌های خود ندارد و اگر آقای وزیر ابراز نگرانی هم می‌کند باید به گونه‌ای باشد که در جامعه شائبه‌ای و سوء استفاده‌ای ایجاد نشود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین اظهار داشت: ضمن اینکه باید همگان دقت کنند تا دامن نظام به پول‌های کثیف آلوده نشود اما دستگاه‌هایی مثل وزارت کشور در بیان مطالب خود به گونه‌ای عمل کنند که موجبات سوء استفاده بدخواهان فراهم نشود.

وزیر کشور چندی پیش طی سخنانی مطالبی را در خصوص ورود پول‌های کثیف حاصل از قاچاق مواد مخدر به عرصه سیاست و انتخابات مطرح کرده بود که این مسئله واکنش‌های تند بسیاری را در پی داشت و نمانیدگان نیز خواستار توضیحات وی در جلسه علنی مجلس شدند.

منبع: فارس

نظر شما