شناسهٔ خبر: 91573 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

عیدانه عموهای فیتیله‌ای به مناسبت «روز پدر»

فیتیله عموهای فیتیله‌ای به مناسبت روز پدر از امروز تا ۱۳ اردیبهشت با اجرای نمایش و ترانه‌های شاد و جذاب سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) را در کنار بچه‌ها و خانواده‌هایشان جشن می‌گیرند.

به گزارش نماینده، عموهای فیتیله‌ای ۱۲ اردیبهشت مصادف با ۱۳ رجب با اجرای نمایش­‌های «گزارشگر»، «فروشگاه اسباب بازی فروشی»، «سینما پنج بعدی» و «امدادگران فیتیله‌ای» به خانه مخاطبان خود می‌روند.

اجرای ترانه‌های «سلام به تو»، «پدر»، «یا علی» و «پروانه‌های عیدی»، هدیه عموهای فیتیله‌ای به بچه‌ها در سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) خواهد بود.

همچنین پنجشنبه، ۱۰ اردیبهشت نمایش‌های «آقا هوشنگ و رشید»، «دکتر نی­نی­‌ها»، «عطاری»، «گلها» و اجرای ترانه «آلبالوها» و کلیپ «آقای جالب» در این برنامه اجرا خواهد شد.

عموهای فیتیله‌ای جمعه، ۱۱ اردیبهشت نمایش «سرخ پوش‌ها»، «نمایش هندی» و «خرید» را برای مخاطبان خود اجرا می‌کنند.

شعر «شادیانه­‌ها»، «جمعه‌ها را دوست دارم» و  پخش کلیپ‌های «خنده»، «جهان زیبا» و «عید» از دیگر برنامه‌های روز جمعه عموهای فیتیله­‌ای خواهد بود.

عموهای فیتیله‌ای ۱۱ اردیبهشت در بخش «فیتیله محبت» از بیماران سرطانی مشهد عیادت می­‌کنند.

«فیتیله، جمعه تعطیله» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است، این برنامه به تهیه‌کنندگی علیرضا آقایی و اجرای علی فروتن، حمید گلی، محمد مسلمی و مهرداد نظام آبادی پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۱۴روی آنتن شبکه دو می‌رود.

منبع: مهر

نظر شما