شناسهٔ خبر: 91384 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

غلامرضا نوری در گفتگو با «نماینده» :

حق مردم است که نمایندگان فعلی مجلس نیز دوباره از فیلتر شورای نگهبان بگذرند

نوری قزلچه43 نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه امروز مجلس گفت: این حق مردم و حق عدالت است که نمایندگان فعلی مجلس نیز مانند هر کاندیدای دیگری از فیلتر شورای نگهبان رد شوند.

به گزارش نماینده نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز طرحی را به تصویب رساندند که بر اساس آن در صورت ثبت‌نام نمایندگان فعلی مجلس برای دوره بعد صلاحیت آنها برای نمایندگی مجلس استمرار می‌یابد.

غلامرضا نوری قزلچه در مورد این طرح به خبرنگار «نماینده» گفت: بنده جزء مخالفان این طرح بودم. ما نه تنها هر چهار سال یک بار، بلکه در مدت زمان کوتاه تری باید زیر نظر مجموعه نظارتی قرار بگیریم. اگر ما در خود شکی نمی بینیم ضرورتی ندارد شورای نگهبان یا فرد دیگری بالای سر ما نباشد.

نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به شدت با این پیشنهاد مخالف است گفت: این حق مردم و حق عدالت است که نمایندگان فعلی مجلس نیز مانند هر کاندیدای دیگری از فیلتر  شورای نگهبان رد شوند و افرادی که واقعا صالح هستند باید به امر نمایندگی شان ادامه دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که بدلیل کارهای خلاف قانون و خلاف شرع و خلاف خواسته های نظام صلاحیت ندارند، باید به هر نحوی با آنها برخورد شود.

گفتنی است این طرح را محمدرضا پورابراهیمی به نیابت از رضا عبداللهی، هادی قوامی، غلامرضا نوری قزلجه، اسماعیل جلیلی و الیاس نادران در صحن علنی مجلس مطرح کرد، که گویا نوری قزلجه پس از روشن شدن ابعاد بیشتری از این پیشنهاد به یکی از مخالفان جدی این مصوبه پیوسته است.

نظر شما