شناسهٔ خبر: 91252 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اهالی «شکرستان» در راه نمایشگاه کتاب

شکرستان43 ۳۰ جلد از مجموعه «شکرستان» از سوی مرکز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری آماده شده و در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌‌شود.

به گزارش نماینده ازتسینم، مرکز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری که قرار بود مجموعه ۱۰۰ جلدی «شکرستان» را تولید و عرضه کند، در آستانه برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۳۰ جلد از این مجموعه را آماده و برای انتشار در اختیار انتشارات سوره مهر قرار داده است. قرار است این مجموعه در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب از سوی سوره مهر عرضه شود.

حسین صافی، گرافیست و مدیر هنری مجموعه کتاب‌های شکرستان، پیش‌تر در توضیح جزیئات این اثر گفت: این مجموعه نه تنها برای گروه سنی کودک، که حتی برای گروه سنی بزرگسال نیز مناسب است.

قصه هر جلد در سه مرحله ویرایش می‌شود. متون نوشته شده در فرآیند تولید این مجموعه از سوی شورای نویسندگان سه بار بازبینی می‌شود تا نگارش مجموعه کتاب‌های شکرستان به بهترین شکل انجام شود.

این تهیه کننده انیمیشن بیان داشت: قصه‌های این مجموعه کتاب برگرفته از مجموعه انیمیشن آن است با ذکر این نکته که قصه‌های کتاب با قصه های فیلم یا انیمیشن متفاوت هستند. در این مجموعه قصه برای کتاب نوشته می‌شود.

عوامل تولید و گردآورنده مجموعه کتاب های شکرستان را مسعود صفوی دبیر، حسین صافی مدیر هنری، الناز بهنام  دبیر اجرایی و مدیر محتوایی، سیدجواد رهنما ویراستار محتوایی، مرتضی نائیجی و زینب پسوندی گرافیست، پیام ابراهیمی، محمد برآبادی، مجید راستی، سروش چیت ساز، وحید پور افتخاری، سیدجواد رهنما، سولماز خواجه وند، سهیلا کاویانی و لیلا معظمی به عنوان شورای نویسندگان، تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما