شناسهٔ خبر: 91249 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

طلایی در گفتگو با نماینده خبر داد:

دیدار اعضای شورای شهر تهران با سید حسن خمینی/ قالیباف اسناد صحبت های گیل آبادی را به رئیس شورا داد

قالیباف.چمران نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به کلیات دیدار اعضای شورا با شهردار تهران تصریح کرد: قالیباف سند صحبت های گیل آبادی را برای بررسی بیشتر در اختیار رئیس شورا قرار داد و ارزیابی ریاست شورا را از گفته های وی خواستار شد. در واقع برداشت قالیباف از اظهارات گیل آبادی، برداشتی متفاوت از برداشت اعضای شورا بود.

مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با نماینده، بخش اصلی و عمده جلسه غیرعلنی امروز (دوشنبه) اعضای شورای شهر تهران با شهردار را مربوط به مباحث داخلی شورا با رویکرد افزایش کارآمدی و اعمال نظارت بیشتر شورا بر امور دانست و اولویت ها، سیاست ها، تعاملات و جایگاه شورا و همچنین کارکرد و حوزه های نظارتی شورا و ... را از جمله مباحث طرح شده در جلسه امروز خواند.

نایب رئیس شورای شهر تهران، ضمن اشاره به اینکه علاوه بر ارائه گزارش عملکرد شهردار تهران، بخش دیگری از جلسه نیز مربوط به سوالات اعضای شورا در حوزه های مختلف و توضیحات قالیباف در این زمینه بود؛ تصریح کرد: شهردار تهران گزارشی از انتصابات اخیرش ارائه کرد و توضیحاتی نیز در رابطه با اظهارات اخیر یکی از مدیران شهرداری (گیل آبادی) داد.

برداشت متفاوت قالیباف از اظهارات مدیرش/ اظهارات گیل آبادی برای بررسی بیشتر به رییس شورا ارجاع شد

وی در ادامه اظهار داشت: قالیباف سند صحبت های رئیس مرکز اطلاع رسانی شهرداری را برای بررسی بیشتر در اختیار رئیس شورا قرار داد و ارزیابی ریاست شورا را از گفته های وی خواستار شد. در واقع برداشت قالیباف از اظهارات گیل آبادی، برداشتی متفاوت از برداشت اعضای شورا بود.

طلایی ضمن مثبت ارزیابی کردن جلسه امروز و درخواست اعضا به تشکیل مرتب چنین جلساتی، عنوان داشت: معمولا وقتی صحبت ها از صحبت رسانه ای به صحبت های داخلی تبدیل می شود هم ادبیات و هم محتوای آن تغییر می کند. اعضا هم قبول دارند که در روزهای سه شنبه بیشتر از آنکه به مباحث داخلی شورا بپردازیم با رسانه ها صحبت می کنیم.

علاءالدین درگیر پروسه قضایی

عضو شورای شهر تهران همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده پاساژ علاءالدین نیز اظهار داشت: این پرونده به دلیل شکایت مالک درگیر پروسه قضایی شده است.

دیدار اعضای شورای شهر تهران با حسن خمینی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه ضمن اشاره به کنسل شدن جلسه دیدار و نشست اعضای شوراهای کشور با رئیس جمهور و ابراز بی اطلاعی از دلیل لغو این نشست، از برنامه های شورای شهر تهران برای روز چهارشنبه خبر داد و اظهار داشت: روز چهارشنبه زیارت حضرت امام (ره) و دیدار با حجت الاسلام حسن خمینی و همچنین گفتگو با رسانه ها در برنامه های شورای شهر تهران به مناسبت روز شوراها است.

نظر شما