شناسهٔ خبر: 91213 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رسانه ملی از دولت کمک مالی دریافت نکرده است

صداوسیما43 روابط عمومی رسانه ملی به ادعاهای مطرح شده در برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر دریافت کمک ارزی و ریالی از دولت پاسخ داد.

به گزارش نماینده از مهر، در پی انتشار مطالبي درخصوص دريافت كمك‌هاي مالي دولت از طرف صدا و سيما، روابط عمومي رسانه ملي به اين مطالب جواب داد.

روابط عمومي صداوسيما با رد ادعاهاي مطرح شده مبني بر دريافت مبالغي نظير يكصد ميليارد تومان يا يك ميليارد و سيصد ميليون دلار كمك دولت به صدا و سيما، اعلام مي كند كه سال گذشته مقرر شده بود دولت كمك مالي به سازمان اختصاص دهد، ولي تاكنون هيچ كمكي انجام نشده و رسانه با اخذ چندين وام توانسته است سال ۹۳ را پشت سر بگذارد.

ضمناً، دريافت كمك‌هاي ارزي از دولت در سال‌هاي گذشته هم بوده و موضوع جديدي نيست و اين گونه پرداخت‌هاي ارزي به صدا و سيما عمدتا براي بهبود بخشي سيگنال رساني، به روز شدن تجهيزات فني و... انجام مي‌شود و ارتباطي به پرداخت حقوق كاركنان ندارد.

و اما آنچه ‌بايد بر آن تأكيد مجدد شود اين است كه هيچ يك از كمك‌هاي ريالي و ارزي تاكنون دريافت نشده است و رسانه ملي با همه مشكلات مالي كه با آن مواجه است تلاش مي‌كند ‌با قدرت بيشتر به وظايف خود عمل كند و صداي انقلاب باشد.

نظر شما