شناسهٔ خبر: 90814 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

پاسخ وزیر اسبق اطلاعات به مواضع عربستان در قبال یمن

وزیر اسبق اطلاعات: صحبت های عربستان در مورد اینکه زیر ساخت های نظامی یمن از بین رفته و امنیت عربستان تامین شده است ، حرف های احمقانه ای است.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان عضومجلس خبرنگان رهبری با اشاره به حملات وحشیانه سعودی ها به مردم یمن اظهار کرد : صحبت های مطرح شده ازسوی سعودی ها مبنی بر اینکه تمامی زیر ساخت های نظامی را در یمن برای حفظ امنیت عربستان نابود کرده اند، اشتباه است و در عرف بین المللی جایگاهی ندارد.

وی به  همراهی آمریکا به عربستان برای حمله یمن اشاره کرد و گفت: مهاجمان در اصل به دنبال این بودند تا جمهوری اسلامی ایران را نیز درگیر ماجرا کنند و بعد با حضورایران جنگ بزرگتری را دامن بزنند.

فلاحیان خاطرنشان کرد:صحبت های عربستان در مورد اینکه زیر ساخت های نظامی یمن از بین رفته و امنیت عربستان تامین شده است، حرف های احمقانه ای است.

وی گفت: کشورهای مهاجم تصور می کردند ما نیز دخالت خواهیم کرد و در این راه بسیاری از اتهامات مبنی بر نفوذ ایران را مطرح کردند اما به اهداف خود دست نیافتند.

وزیر اسبق اطلاعات تاکید کرد: نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده است زیرا قصد اصلی دشمن درگیر شدن با ایران بود اما مقام معظم رهبری و مسوولان نظام نسبت به نقشه های دشمن بسیار درایت و تدبیر عمل کردند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی امروز از محبوبیت بسیار بالایی در جهان برخوردار است و حتی دشمنان هم به این اذعان دارند که ایران دارای محبوبیت و تاثیر گذاری است.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۱۸:۲۸ابوعلی 0 0

    با عرض سلام و ادب و احترام معمولاً کلمه اسبق برای دو فاصله با مورد جاری بکار می رود در حالی که بر اساس سوابق موجود بعد از آقای فلاحیان چندین نفر سکان وزارت اطلاعات را به عهده داشته اند
                                

نظر شما