شناسهٔ خبر: 90708 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

«HTC One M۹» هم آمد +عکس

موبایل جدیدترین عضو خانواده One با عنوان HTC One M۹ وارد بازار ایران شد.

به گزارش نماینده به نقل از دنیای اقتصاد، جدیدترین عضو خانواده One با عنوان HTC One M۹ وارد بازار ایران شد.

در این گوشی که از طراحی نوآورانه‌ای بهره‏‏مند است، زمینه گوشی قابل شخصی‌سازی است به این معنا که در آن عکس‏های محبوب‏تان هوشمندانه تحلیل می‏شوند و ظاهر و حال و هوای اپلیکیشن‏های شما و رنگ زمینه و پس‏زمینه گوشی مطابق آن تغییر می‏کند. HTC One M۹ از دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی بهره‏مند است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت تصویر ۴K نیز دارد.

دوربین جلویی که مجهز به UltraPixel است، عکاسی در نور کم را آسان می‏کند. HTC BoomSound که با سیستم صوتی ۱/۵ کاناله Dolby ترکیب شده، کیفیت صدای فوق‏العاده و چندبعدی سینمایی ارائه می‏دهد.

 «HTC One M9» هم آمد +عکس
 

 HTC BlinkFeed که هوشمندتر شده، به شما کمک می‏کند مکان‏های ارزشمند دور و بر خود را با استفاده از اطلاعات جغرافیایی پیدا کنید و به نظرات موجود در مورد علاقه‏مندی‏ها و اخبار و اطلاعات مفید مربوط به موقعیت جغرافیایی‏ای که در آن هستید، دسترسی داشته باشید. برای دستیابی به بهترین تجربه از اتصال تلفن هوشمند و تلویزیون، اپلیکیشن Peel Smart Remote به‌صورت اختصاصی پیش‏نصب شده است.

این اپلیکیشن پل ارتباطی مداومی میان شما و برنامه‏های مورد علاقه‏تان است و حتی عادت‏های شما در تماشای برنامه‏های تلویزیونی را فرا می‏گیرد و دستگاه تلفن راهنمای پخش برنامه‏ها را در اختیارتان می‏گذارد و کنترل تلویزیون شما می‏شود.   HTC One M۹، تلفن هوشمند قدرتمند و نوآورانه با تنوع رنگی مختلفی ارائه می‏شود: نقره‌ای با لبه‌های طلایی، خاکستری مفرغین و طلایی با لبه‌های براق.

نظر شما