شناسهٔ خبر: 90423 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

کاتب مطرح کرد:

سپاه پاسداران در همه ابعاد فرهنگی، نظامی و اجتماعی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند

غلامرضا کاتب43 رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وظیفه سپاه تنها در حوزه مسایل نظامی نیست، بلکه این نهاد انقلابی در تمام ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

به گزارش نماینده غلامرضا کاتب نماینده گرمسار و رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: وظیفه سپاه تنها در حوزه مسایل نظامی نیست، بلکه این نهاد انقلابی در تمام ابعاد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

وی تأسیس سپاه پاسداران و بسیج را از برکات انقلاب اسلامی و نگاه بلند بنیانگذار کبیر انقلاب برشمرد و تصریح کرد: امروز مجموعه سپاه به‌عنوان مجموعه‌ای تأثیرگذار در امنیت منطقه مؤثر است و در بعد داخلی نیز در هر حوزه‌ و فعالیتی سربلند است.

رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس ادامه داد: سپاه پاسداران از بدو تأسیس و فعالیت در اوایل انقلاب تاکنون، با حضور در کردستان و خط مقدم جبهه‌های جنگ تحمیلی، از امنیت و کیان کشور حفاظت کرده و با فرقه‌ها و گروهک‌ها مقابله می‌کند. از طرف دیگر در خط مقدم سازندگی و آبادانی کشور برای کشور سربلندی و اقتدار به ارمغان آورده و این از نکات کلیدی و ویژگی‌های سپاه پاسداران است.

کاتب با بیان اینکه سپاه هر زمان مانعی در راه انقلاب اسلامی و اهدافش ببیند، به‌دنبال برداشتن این موانع است، تأکید کرد: تکیه‌گاه اصلی سپاه بر عقیده و ایمان است و هر مقدار که اعتقاد و باور در این نهاد انقلابی بیشتر شود به استحکام نظام کمک می‌کند.

نظر شما