شناسهٔ خبر: 90307 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

این مست هرگز به پاسگاه حمله نمی کند !

حمله عربستان به یمن تاکنون دیده اید که یک مست هنگام مستی به پاسگاه نیروی انتظامی حمله کند و مستی خود را به رخ مسئولین نظم و امنیت شهر بکشد ؟! یک مست همواره اگر توانی داشته باشد این توان را در برخورد با ضعیف تر از خود می آزماید و از این رو است که به خطر نزدیک نمی شود

نماینده/ جمهوری اسلامی در منطقه ای واقع شده که دشمنان زیادی آن را احاطه کرده اند هر چند اغلب همسایگان با نظام اسلامی روابط دوستانه ای دارند ولی شیاطین لانه کرده در برخی کشورهای منطقه این دوستی بی شائبه را نمی پسندند و همواره بر صراط دیگری گام بر می دارند .

آنان گمان کرده اند که دست دوستی ایران از سر ضعف به سوی کشورهای منطقه دراز شده و این تحلیل غلط زمینه ساز نتیجه گیری های غلط دیگری نیز شده است .

از سوی دیگر توان نظامی ایران همواره مورد تحلیل دشمنان و دوستان بوده است ، دوستان این توان را باعث آرامش و ثبات منطقه دانسته اند و دشمنان بر خود لرزیده اند و دنبال شریک برای مقابله گشته اند !

زمانی که گزارشات دشمنان را می خوانی و تحلیل های دوستان را می بینی اندکی از واقعیات را درک می کنی و شمایی کلی از آن چه در دور دست در جریان است را در می یابی .

حکم عقل می گوید که کشور قرار گرفته در مدار دشمنی های فراوان برای دفاع از خود در برابر هر گونه تهاجم احتمالی آماده باشد و این گونه است که رهبر فرزانه انقلاب همواره بر قدرت نظامی ایران تاکید می کنند و در دیدار خود با فرماندهان ارتش این آمادگی و تقویت بنیه دفاعی کشور را دستور رسمی می خوانند .

از سوی دیگر دیده می شود که دشمنان همواره بر محدود سازی این توان اصرار کرده و نیز مرتجعین عرب که در عمر خود بالاستقلال تیری شلیک نکرده و یا سلاحی برای عظمت اسلام و مسلمین تولید نکرده اند توان نظامی ایران را به سخره می گیرند !

گزارشی که چند روز پیش در العربیه انتشار یافت و در آن با استناد به چند تصویر از صدها تصویر موجود از توانمندی های نظامی ایران قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی تحقیر شد نشان از آن دارد که دشمن به خوبی می داند که با چه رو برو است .

اگر جمهوری اسلامی از توان نظامی پائینی برخوردار باشد چه نیاز به دشمنی دشمنان ؟! کشوری که ضعیف باشد به بادی می لرزد  و از جای کنده می شود ، دشمنان بی هیچ فشاری بر او غلبه می کنند و امیال خود را بر کرسی می نشانند و کیست که نداند ایران در ابتدای انقلاب و در حالی که هنوز تازه استبداد را از خانه بیرون کرده بود در نبردی هشت ساله با دشمنان بین المللی که شرق و غرب را شامل می شد کمر خم نکرد و امروز چگونه در برابر بادیه نشین هایی که تنها توانشان را در کشتن کودکان و نونهالان می آزمایند خم به ابرو بیاورد .

عربستان هرگز نمی خواهد که توان ایران را بیازماید که اگر آن روز برسد و بی شک میلیون ها آزاده در جهان منتظر این روز هستند نه از تاج ملک سلمان اثری خواهد ماند و نه از تاک نشان آل سعود که سال ها است بر کشوری مسلمان چنبره زده و اموال مسلمین را در جهت رضایت شیاطین انس و جن به فنا می دهند .

آل سعود تا به حال ضرب شست ایران را نچشیده ولی در مبارزه با صدام و قدرت های بین المللی چون آمریکا در سوریه و مبارزه با اسرائیل در لبنان و فلسطین مشاهده کرده است و با این همه چرا می خواهد قدرت نظامی ایران را کوچک جلوه دهد ؟!

بی شک احساس حقارت آل سعود در شکست خفت بار از برادران مسلمان حوثی که تنهای تنهای تنها و به اتکای خداوند متعال در مقابل تمام دنیای مستکبران ایستاده اند آنان را به سمتی سوق می دهد که می خواهند دیگران را کوچک جلوه دهند تا خود بزرگ دیده شوند و هیهات که سلطانک های آموزش دیده در حرم سراها بتوانند عظمت کبریایی مومنین را به سخره بگیرند ...

و در پایان و برای حسن ختام « تاکنون دیده اید که یک مست هنگام مستی به پاسگاه نیروی انتظامی حمله کند و مستی خود را به رخ مسئولین نظم و امنیت شهر بکشد ؟! یک مست همواره اگر توانی داشته باشد این توان را در برخورد با ضعیف تر از خود می آزماید و از این رو است که به خظر نزدیک نمی شود چرا که مستی هر اندازه هوش را زائل کند حب جان را از بین نمی برد و صد البته این قاعده در باره سران همیشه مست آل سعود نیز حاکم است که اگر توانی نیز داشته باشند این توان را در برخورد با از خود ضعیفان آزمایش می کنند که البته این نیز عیان شد که حکام سعودی در سنجش توان رقیب نیز به کاهدان زده اند ...و حوثی ها آن نبودند که وزیر دفاع بچه سال سعودی می پنداشت !»

نظر شما