شناسهٔ خبر: 90220 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سازوکار انتخابات در شورای همگرایی بررسی نمی شود

دبیر جلسات همگرایی اصولگرایان با بیان اینکه برای انتخابات قصد تهیه لیست نداریم ،تصریح کرد: در جلسات روزهای پنجشنبه که هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود بنا بر این شده که سازوکار انتخابات در جای دیگری مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش نماینده "محمد عباسی" دبیر جلسات همگرایی اصولگرایان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مدیریت جلسات همگرایی اصولگرایان به هیچ وجه بنای جهت‌گیری به سوی گروه خاصی را ندارد، اظهار کرد: دلیل این امر آن است که ما از همه نیروهای موثر جبهه اصولگرایان برای حضور در این جلسات دعوت می‌کنیم و هیچ مجموعه‌ای در جریان اصولگرایی کنار گذاشته نشده است.

وی افزود: با این وجود برخی تشکل‌ها به جلسات درونی خودشان بیشتر از جلسات همگرایی اصولگرایان اهمیت می‌دهند و شاید در برخی جلسات هم شرکت می‌کنند.  

عباسی گفت: هدف در جلسات همگرایی، اجرا و تبیین گفتمان انقلاب و مقام معظم رهبری است و تلاش داریم که منشور وحدت جامعتین را به عنوان شاخص و ملاک قرار دهیم، حالا هر کسی که خودش را با این ملاک همسور می‌بیند می‌تواند در جلسات شرکت کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.  

وی با بیان اینکه برای انتخابات قصد تهیه لیست نداریم، تصریح کرد: در جلسات روزهای پنجشنبه که هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود بنا بر این شده که سازوکار انتخابات در جای دیگری مورد بررسی قرار بگیرد.

دبیر جلسات همگرایی اصولگرایان افزود: این جلسات بیشتر تلاش می‌کند که همه فعالین اصولگرا را منسجم کند و فعلا بنای چنین کاری را نداریم و شاید در آینده شرایط به گونه‌ای پیش برود که به سمت تهیه لیست حرکت کنیم که آن هم بعید است.  

نظر شما