شناسهٔ خبر: 90005 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

وزیر کشور درباره مهمترین مسائل روز به جامعه مدرسین گزارش داد

رحمانی فضلی-جامعه مدرسین وزیر کشور عصر روز گذشته(جمعه) در جلسه هفتگی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یافت و گزارشی از مهمترین مسائل روز کشور ارائه کرد.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین، رحماني فضلي وزير محترم كشور عصر روز جمعه در جلسه هفتگي شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم حضور يافت.

 در این جلسه که به ریاست حضرت آیت الله یزدی و با حضور دیگر اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، وزیر کشور ضمن ارائه گزارش؛ به نامگذاری امسال تحت عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سخنان مهم ایشان در حرم رضوی در اولین روز فروردین امسال اشاره کرد و گفت: این نام‌گذاری با توجه به شرایطی که در پیش‌رو داریم بسیار دقیق و کارشناسی شده بود و باید این امر در بین دولت و ملت محقق شود.

وی به مسائل گوناگون از جمله؛ انتخابات پیش رو و شور و نشاطی که در این زمینه به وجود خواهد آمد، وضعیت اقتصادی، بحث کم آبی و خشکسالی در بعضی از استانهای کشور، توافق هسته‌ای و نتیجه‌ای که حاصل خواهد شد، تحولات منطقه بخصوص تحولات کشور یمن و دیگر کشورهای منطقه را از شرایط حساس کشور در امسال خواندند.

در ادامه میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی گزارش مبسوطی از وضعیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف به جلسه جامعه ارائه نمودند.

سپس وزیر محترم کشور ضمن توضیحاتی در این زمینه به سؤالات مطرح شده از سوی اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جلسه گذشته که در سال قبل برگزار شده بود پاسخ دادند.

 

نظر شما