شناسهٔ خبر: 89677 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حدادعادل:

اعتماد مردم به دولت و مهربانی دولت با منتقدان، کلید" همدلی و همزبانی" است

حدادعادل/2 رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اعتماد مردم به دولت و مهربانی دولت با منتقدان، کلید اصلی دست یافتن به همدلی و همزبانی است.

به گزارش نماینده غلامعلی حداد عادل در گفت و گو با ایرنا، در مورد الزامات اجرایی شدن شعار سال جاری گفت: این الزامات را رهبر معظم انقلاب در سخنرانی و پیام سال بیان کردند.

وی در مورد نقش نشست مشترک دولت و مجلس در تحقق این شعار نیز اظهار داشت: این نشست ها بسیار مفید است؛ مقداری دیدگاه ها مطرح و سوء تفاهم ها برطرف می شود. این نوع نشست ها در ایجاد دوستی بیشتر هم بسیار موثر است.

پنجمین جلسه مشترک قوای مجریه و مقننه در دوره دولت یازدهم، عصر روز یکشنبه در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

حداد عادل در سخنرانی خود در این نشست نیز با اشاره به برگزاری آن در آغاز سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، گفت: مجلس همدل، همزبان و همراه دولت است و نمونه آن را می توان در تصویب بودجه سال ۱۳۹۴ مشاهده کرد به طوری که امسال بودجه از هر سال دیگری راحت تر تصویب شد.

وی به مساله هسته ای اشاره کرد و اظهار داشت: مساله هسته ای که موضوع مشترک ملت، دولت و مجلس است، ظرفیت دو قطبی کردن جامعه ما را دارد و ضرورت دارد با همدلی و همزبانی از بروز آن پرهیز کرد.

حداد عادل، نگرانی، دلواپسی و دغدغه نسبت به مساله هسته ای را ناشی از اهمیت موضوع دانست و خاطرنشان کرد: به نوبه خود احساس دلواپسی می کنم اما به تیم مذاکره کننده اعتماد داریم و می دانیم فرزندان راستین مملکت در جهت منافع و مصالح کشور گام برمی دارند.

نظر شما