شناسهٔ خبر: 89544 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

بازگشت رحمتی به استقلال!

سیدمهدی رحمتی

به گزارش نماینده به نقل از شفقنا، آن طور که از شواهد و قرائن پیداست با توجه به شرایط موجود در استقلال، پس از پرسپولیس، نوبت به آبی ها رسیده است تا کانون توجهات و اخبار ویژه ای گردد که به نظر می رسد می توان خوراک خبری پر و پیمانی را برای رسانه ها ایجاد نماید. اصلی ترین خبرهای روز استقلال زمزمه هایی است که در خصوص نیمکت داغ مربیگری این تیم برای فصل بعد به گوش می‌رسد که سرو صدای آن از حالا آغاز شده است.

صندلی قلعه نویی دست به دست می شود

هنوز ۵ بازی تا پایان فصل باقی مانده اما گویا استقلالی ها برای فصل بعد خود و انتخاب کادر فنی جدیدشان کمی عجول هستند و این روزها شایعات رنگارنگی در خصوص جانشین امیر قلعه نویی به گوش می رسد. در حالی که برخی منابع نزدیک به باشگاه استقلال مدعی شده اند پرویز مظلومی دوباره سکان هدایت استقلال را بر عهده می گیرد، اخبار دیگر از استقلال از این مساله حکایت دارد که استقلالی ها با تایید برخی مشاوران قصد دارند روی گزنیه موفقی چون دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی فولاد را برای فصل آتی به استقلالی ها پیشنهاد داده اند که فرهاد مجیدی را نیز به عنوان دستیار او در نظر گرفته اند. این در حالی است که نام علیرضا منصوریان ماه های متوالی است در لیست انتظار استقلالی ها قرار دارد.

رحمتی در مسیر برگشت؟

در صورت جدایی احتمالی امیر قلعه نویی از استقلال خواه ناخواه می توان پیش بینی کرد که مسیر برای بازگشت سید مهدی رحمتی دروازه بان سابق آبی ها نیز هموار شود. شایعاتی شنیده شده که گویا از جانب دوست مشترکی از سوی علیرضا منصوریان به رحمتی پیغام رسیده است که پس از پایان فصل برای انتخاب تیم آینده اش عجله نکند و  منتظر پیغام او برای بازگشت به استقلال باشد.

لیست خروجی استقلال آمده است

منابع نزدیک به باشگاه استقلال خبر از جدایی حتمی چند آبی پوش در انتهای فصل از استقلال را دارند که می تواند از حالا برای فصل نقل و انتقالات فصل آتی برای استقلالی ها خبرساز شود. شنیده ها از ا ین حکایت دارد که یکی از سرشناس ترین بازیکنانی که در لیست خروجی استقلال در فصل بعد قرار دارد، حنیف عمران زاده است که اتفاقا در بازی مقابل ذوب آهن با وجود نیاز استقلال به بازیکن جوان و گمنامی در ترکیب استقلال ترجیح داده شد و از روی نیمکت شاهد بازی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان بود.

دردسرهای استقلال در انزلی

پس از بازی پر انتقاد استقلال در برابر ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و پنجم در تهران که منجر به توقف آبی ها در استادیوم آزادی شد، استقلال در جمعه هفته جاری بازی سخت و مهمی را در انزلی دارد که تقابل فیروز کریمی با استقلال در آن بازی نقطه عطف آن خواهد بود. استقلال برای این بازی مهم که می تواند در سرنوشت اش تاثیر به سزایی داشته باشد در انزلی به دیدار ملوان می رود. این در حالی است که امیرحسین صادقی و هاشم بیگ زاده دو بازیکن اصلی آبی ها در این بازی به علت محرومیت غایب هستند و دور از ذهن نیست که محمدرضا خرسندنیا و یعقوب کریمی، دو یار جانشین برای این محرومان باشند. این را هم فراموش نکنید که بعید است خسرو حیدری نیز به علت مصدومیت بتواند در این دیدار به میدان برود تا دست قلعه نویی در این دیدار مهم برابر ملوان و فیروز کریمی، خالی تر از قبل باشد و از حالا نگران روز جمعه و بازی در انزلی باشند.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۶ ۱۸:۴۹قنبر 0 0

    فقط قلعه نویی از استقلال برود هر کسی میاد قدمش روی چشم هواداران اس اس- البته اگر علی منصوریان باشد بهتر از همه میباشد و فرهاد مجیدی نیز کمک علی آقا باشد.
    خواهشا برای چند سال دور قلعه نویی خط بکشند
                                

نظر شما