شناسهٔ خبر: 89538 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

سیدمهدی موسوی نژاد با صدور بیانیه ای تاکید کرد؛

حملات ائتلاف عربی-آمریکایی علیه مردم مظلوم یمن، با هدف مقابله با شعارهای سه دهه اخیر ایران است که صدای آن اکنون از یمن به گوش می‌رسد

موسوی نژاد341 عضو فراکسیون اصولگرایان با انتشار بیانیه ای تجاوز وحشیانه عربستان سعودی و هم پیمانانش به یمن را محکوم کرد.

به گزارش نماینده سیدمهدی موسوی نژاد در واکنش به تجاوز وحشیانه عربستان سعودی و هم پیمانانش به یمن با صدور بیانیه ای گفت: دیگر تردیدی وجود ندارد که این طایفه باغیه مولود تفکر انگلیسی صهیونیستی و پرورش یافته در دامان ننگین دشمن ترین دشمنان مومنان واقعی هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در این بیانیه به اعتراف قدرتهای بزرگ به حق مسلم جمهوری اسلامی در استفاده از فنآوری بومی هسته ای اشاره کرد و اقتدار همه جانبه ایران اسلامی در منطقه و رویکرد ملتهای مظلوم جهان به گفتمان مستدل و منطقی ایران و انزوای روزافزون آل سعود نزد ملتها و دولتهای منطقه را دلیلی بر انفعال و انجام حرکات دیوانه وار آل سعود می داند

 

متن بیانیه نماینده مردم دشتستان بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

لَّقَدْ صَدَقَ اللَّهُ رَسُولَهُ الرُّؤْيَا بِالْحَقِّ لَتَدْخُلُنَّ الْمَسْجِدَ الْحَرَامَ إِن شَاءَ اللَّهُ آمِنِينَ مُحَلِّقِينَ رُءُوسَكُمْ وَمُقَصِّرِينَ لَا تَخَافُونَ فَعَلِمَ مَا لَمْ تَعْلَمُوا فَجَعَلَ مِن دُونِ ذَٰلِكَ فَتْحًا قَرِيبًا

ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺵ ﺩﺭ ﻋﺎﻟﻢ ﺧﻮﺍﺏ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﺭﺍﺳﺖ ﺑﻮﺩ، ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻗﻄﻊﻫﻤﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺧﺪﺍ ﻭﺍﺭﺩ ﻣﺴﺠﺪﺍﻟﺤﺮﺍم ﻣﻰ ﺷﻮﻳﺪ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺍﻣﻨﻴﺖ، ﻭ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﺳﺮﻫﺎﻯ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺗﺮﺍﺷﻴﺪﻩ،ﻳﺎ ﻧﺎﺧﻨﻬﺎﻯ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻛﻮﺗﺎﻩ ﻛﺮﺩﻩ، ﻭ ﺍﺯ ﻫﻴﭽﻜﺲ ﺗﺮﺱ ﻭﺣﺸﺘﻰ ﻧﺪﺍﺭﻳﺪ، ﻭﻟﻰ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﭼﻴﺰﻫﺎﺋﻰ ﻣﻰ ﺩﺍﻧﺴﺖ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ ﻧﻤﻰ ﺩﺍﻧﺴﺘﻴﺪ (ﻭ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺗﺎﺧﻴﺮ ﺣﻜﻤﺘﻰ ﺑﻮﺩ) ﻭ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻓﺘﺢ ﻧﺰﺩﻳﻜﻰ (ﺑﺮﺍﻯ ﺷﻤﺎ) ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩ. "آیه 27 سوره فتح"

این روزها مثلث کفر و شرک و نفاق در اتحادی نامیمون عرصه را بر خداباوران حقیقی و پیروان اسلام ناب محمدی(ص) بیش از پیش تنگتر کرده اند و به مدد امپراطوری رسانه ای خود هر روز با حجم سنگینی از تبلیغات ناروا و غیرواقعی سعی در خدشه دارکردن چهره واقعی اسلام دارند اما تجربه ثابت کرده است که هرگاه رویکرد جهانیان به سوی روشنایی و هدایت بیشتر می شود و در نتیجه کوس رسوایی مدعیان دروغین آزادی به صدا در می آید، شدت حملات این جبهه جهنمی بیشتر می شود و اکنون بیشتر از هر زمانی در موضع ضعف قرار گرفته اند اما جای بسی تاسف است که تنها حربه کارساز و برنده آنها که قدمتی بیش از هزار سال دارد، ایجاد اختلاف در بین مسلمانان و غارت منابع سرشار آنان از طریق جنگ افروزی و ایجاد اضطراب و وحشت از همدیگر است و از همین راه و با همین حربه بود که بیش از یک قرن پیش، ام القرای جهان اسلام و حرمین شریفین را در قبضه قدرت خویش گرفته اند و برخلاف تمامی آرمانها و شعارهای به اصطلاح دموکراتیک خود، سرنوشت قبله مسلمانان را به دست یک خانواده سپرده اند. آنان که رهبری برآمده از دل تعالیم آسمانی اسلام را دیکتاتوری و توتالیتاریسم می نامند، به راحتی با حکومت شاهنشاهی و خانوادگی و بسیار مستبد آل سعود کنار آمده اند.

دیگر تردیدی وجود ندارد که این طایفه باغیه مولود تفکر انگلیسی صهیونیستی و پرورش یافته در دامان ننگین دشمن ترین دشمنان مومنان واقعی هستند. آنگاه که امپراطوری خباثت بار بریتانیای کبیر با آگاهی روزافزون ملتها و قیامهای استقلال طلبانه مردم دنیا مواجه شد، راه خدعه و نیرنگ را پیش گرفتند و با تجزیه جهان اسلام به مستعمرات کوچکتر و سپردن آنها به سرسپردگان خود و از طرفی، تشکیل یک خودمختاری صهیونیستی به نام اسرائیل و ایجاد یک منطقه آزاد به نام ایالات متحده آمریکا برای اعزام و تبعید وحشی ترین انگلوساکسونها و از بین بردن نسل مادری، آنجا یعنی سرخپوستهای مظلوم بر ثروتمندترین ذخایر دنیا چنگ انداخته و ثروت و قدرت در دنیا را به انحصار خود در آورده اند، آنان به زعم خود حق دارند از ملتی که روی پای خود ایستاده و تمامی کدرمزها و قفلهای فنآوری های ایشان را گشوده است، عصبانی باشند، حملات شتاب زده ائتلاف عربی – آمریکایی بر ضدمردم مظلوم یمن، عکس العملی دیوانه وار در مقابل قدرت اندیشه و منطق نظام مقدس جمهوری اسلامی، با هدف مقابله با شعارهایی است که بیش از سی سال در ایران فریاد زده می شود و اکنون صدای آن از یمن به گوش می رسد.

دیگر این واقعیت را مردم دنیا فهمیده اند که جنگ سوریه جزو دکترین دفاعی اسرائیل و برای دفاع از اسرائیل است. سپر دفاعی جزیره چیزی جز سپر دفاعی رژیم صهیونیستی نیست؛ جنگ عراق هیچ هدفی غیر از کندنمودن سرعت اتحاد مردم ایران و عراق و جلوگیری از شکل گیری هلال شیعی ندارد و وااسفاه که در همه این جریانات، رهبری فکری و پشتیبانی مادی بر عهده رژیم آل سعود است. اکنون مقدمة الجیش و پیاده نظام استکبار جهانی با وحشیانه ترین شکل ممکن آن و متاسفانه به نام اسلام و به شکل شریعت، رژیم جنایتکار آل سعود می باشد. این عروسک خیمه شب بازی آمریکا و متحدانش اکنون موجودیت خود را در معرض خطر می بیند. اعتراف قدرتهای بزرگ به حق مسلم جمهوری اسلامی در استفاده از فنآوری کاملا بومی هسته ای و اقتدار همه جانبه ایران اسلامی در منطقه و رویکرد ملتهای مظلوم جهان به گفتمان مستدل و منطقی ایران و انزوای روزافزون آل سعود نزد ملتها و دولتهای منطقه، این اقلیت مستکبر را به انفعال و انجام حرکات دیوانه وار کشانده است. اینها همه طلیعه خورشید فروزان خاتم الاوصیاء و بشارت ظهور منجی عالم بشریت عجل الله تعالی فرجه الشریف می باشد.

در این موقعیت حساس نقش روشنگری و هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و تبیین دقیق نقشه راه از سوی معظم له بالاخص در سخنرانی روز بیستم فروردین بر هیچکس پوشیده نیست؛ پیش بینی ایشان درخصوص آینده مذاکرات تا اینجا که به واقعیت پیوسته است و در خصوص تجاوز آل سعود و هم پیمانانش به یمن نیز وعده ذلت و خواری حاکمان بی منطق حجاز را داده اند. دیری نخواهد پایید که حکومت مستبد آل سعود از درون و از بیرون از هم گسسته خواهد شد و جهان آماده استقبال از بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفدا خواهد شد.

سید مهدی موسوی نژاد

نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی

نظر شما