شناسهٔ خبر: 89464 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

بازاریابی بچه‌پولدارها در اینستاگرام! +تصاویر

اینستاگرام 43 هنوز موچ تصاویر «بچه‌ بولدارهای تهران» ‌از خاطره‌ها نرفته است، این روز‌ها هم حاشیه‌های «درحاشیه» موج جدیدی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است اما این دو موج کجا به هم پیوند می‌خوردند؟

به گزارش نماینده به نقل از فردا، زمانی پزشکی نه یک شغل در کنار مشاغل دیگر که یک حرفه مقدس برای نجات جان مردم بود اما این روز‌ها کم نیستند پزشکانی که این حرفه را مانند یک تجارت برای رسیدن به درآمدهای کلان انتخاب کرده‌اند.

سریال جدید مهران مدیری به نام درحاشیه که به تازگی از تلویزیون پخش می‌شود اما با مخالفت و اعتراض جمعی بسیاری از پزشکان رو به رو شده است. آن‌ها معتقدند که در این سریال به آن‌ها توهین می‌شود اما این اعتراض همراهی مردم را به دنبال نداشته و اکثرا کاربران در شبکه‌های اجتماعی هم از این اعتراض اننتقاد کرده‌اند، اما علت چیست؟

 

عالم پزشکی هم اگر یک شغل تجاری برای عده از پزشکان به حساب آید برخی را «بچه پولدارهای» این رشته می‌توان خواند که ثروت‌های کلانی از این راه کسب می‌کنند و جالب اینکه از هر راهی هم برای تبلیغ این حرفه تجاری خود حتی شبکه‌های اجتماعی کمک می‌گیرند.  

 

در همین رابطه به تازگی گروهی از جراح‌های زیبایی که قیمت‌های کلانی هم برای عمل‌های ساده و کم زمانی می‌گیرند وارد اینستاگرام شده و تصاویر قبل و بعد عمل‌های زیبایی خود را منتشر می‌کنند و در بخش کامنتها با مخاطبان خود گفت‌و‌گو کرده و حتی قیمت و هزینه کار را ارائه می‌دهند.  

 

البته عبور از مرزهای شرعی و عرفی مانند نمایش تصویر عریان قبل و بعد از عمل زیبایی شکم یک خانم ایرانی توسط جراح مرد نیز گویا برای برخی از جراحان عادی شده است که نمونه‌ آن را می‌توان در صفحه یکی از این جراحان دید و حالا زمانش رسیده که غیر از آلبوم‌های داخل برخی مطب‌ها به اینستاگرام‌های تبلیغاتیشان نیز برسد!

 

تصاویری از برخی آگهی‌های تجاری حرفه مقدس! پزشکی در اینستاگرام را (البته با عدم شفافیت) در ادامه می‌بینید:‌

 

 

 

 

 

«فردا» آمادگی دارد پاسخ مسئولان مربوطه وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی را در رابطه این نوع بازاریابی‌ها منتشر کند.

نظر شما