شناسهٔ خبر: 89392 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

جلیلی در دیدار با قائم‌مقام دبیر کل جبهه مردمی آزادی فلسطین:

تنها مقاومت است که مستکبران را به عقب می راند

جلیلی عضو شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: تجربه فلسطین به جهان نشان داد تنها مقاومت است که مستکبران را به عقب می راند.

به گزارش نماینده، سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی امروز یکشنبه در دیدار با ابو احمد فواد قائم مقام دبیر کل جبهه مردمی آزادی فلسطین و هیئت همراه با ابراز خشنودی از پیروزی های ملت فلسطین تاکید کرد: تجربه فلسطین به جهان نشان داد تنها مقاومت است که مستکبران را به عقب می راند.

در این دیدار که در محل شورای راهبردی سیاست خارجی برگزار شد،جلیلی گفت: تمام تلاش آمریکا و رژیم صهیونیستی آن است که به بهانه راه حل های سیاسی، ملت فلسطین را از ادامه مقاومت باز دارد.

IMG_1581

عضو شورای راهبردی سیاست خارجی گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی می دانند پیروزی از آن مقاومت است و ادامه مقاومت شکست حتمی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

جلیلی در ادامه با اشاره به ظهور گروههای تروریستی مثل داعش در منطقه گفت: مقاومت فلسطین محور وحدت جهان اسلام است و ایجاد گروههای تروریستی مثل داعش برای مقابله با این وحدت و جلوگیری از مبارزه جهان اسلام با رژیم صهیونیستی است.

IMG_1554

ابو احمد فواد نیز در این دیدار با تاکید بر ادامه راه مقاومت و با تشکر از جمهوری اسلامی ایران برای حمایت واقعی از مقاومت فلسطین اظهار داشت: تحولات منطقه از سوریه تا یمن نشان داده است دفاع از مظلوم یک اصل در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

نظر شما