شناسهٔ خبر: 89360 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

ابوالقاسم جراره در نطق میان دستور:

دوستداران انقلاب که نقد جدی بر بیانیه سوئیس دارند، دلیل نادیده‌گرفتن زحمات تیم هسته‌ای نیست/ باید بدون دستپاچگی و ذوق‌زدگی بی‌معنی روی کلمه‌کلمه توافق احتمالی تأمل کرد

ابوالقاسم جراره431 عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به تلاش دستگاه دیپلماسی در حوزه هسته ای و صدور بیانیه سوییس اشاره کرد و گفت: نقد دوستداران انقلاب به این بیانیه دلیل بر نادیده گرفتن تلاش تیم هسته ای نیست اما خوشبینی به آمریکا نیز اشتباه استراتژیک است.

به گزارش نماینده به نقل از ایرنا، ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در نطق میان دستور روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در صدور بیانیه سوییس اتفاق قابل تاملی است اما باید توافق نامه احتمالی بدون ذوق زدگی و تامل روی کلمات با نگاه کارشناسی به تمام زوایای تدوین شود.

این نماینده مجلس نهم همچنین به خطوط قرمز نظام اشاره و افزود: مردم با همدلی و همزبانی دولت را همراهی واین موضوع را به اثبات خواهند رساند، همچنین اجازه بروز انشقاق درصف متحد مردم و دولت در حفظ منافع ملی وارزش های دینی وانقلابی و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی را نخواهند داد.

جراره در بخش دیگری از سخنانش حمله وحشیانه آل سعود به مردم آزاده و بی دفاع یمن را محکوم کرد و گفت: این اقدام برگ دیگری از چهره واقعی حکام بی تجربه سعودی بوده که با بی عقلی تمام امنیت منطقه را دچار مشکل کرده اند و به فرموده امام عزیزمان بینی سعودی ها به خاک مالیده خواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان به افتتاح پروژه تولید آب و برق در جزیره قشم اشاره کرد و گفت: با گذشت 7ماه از افتتاح این پروژه اما هنوز مردم با کمبود آب مواجه اند.

جراره از عدم پرداخت یارانه آب نیز انتقاد و ابراز امیدواری کرد تا مشکل تامین آب شرب با استفاده از فناوری از جمله هسته ای هرچه سریع تر حل شود.

وی همچنین گفت: امیدورایم دولت در خصوص سرمایه گذاری در پروژه های در حال اجرا هر چه زودتر اقدام کند تا سرمایه گذاری ها به ثمر برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین خواستار اقدام قاطعانه دولت در خصوص موضوع فرودگاه جده شد.

نظر شما