شناسهٔ خبر: 89339 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

فتاح:

باید خدمت‌رسانی بی‌منت و کم‌صدا به محرومان ارائه شود/ تاکید بر اتقاء جایگاه کمیته امداد

فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد، اصلی‌ترین کار است و باید خدمت‌رسانی بی‌منت و کم‌صدا به محرومان ارائه شود.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، پرویز فتاح در مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات امنا و رئیس کمیته امداد که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری و اعضای هیات مدیره، همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: اتفاق نادری که در کمیته امداد رخ داد، این بود که همزمان اساسنامه، اعضای هیات امنا و رئیس آن منصوب شدند.

وی افزود: این تغییرات راه ما را نیز هموار کرد و بر اساس اساسنامه جدید اجرائیات در مسئولیت رئیس کمیته امداد متمرکز شده و هدایت های کلی به هیات امنا داده شده است.

فتاح با اشاره به اینکه بر اساس اساسنامه ابلاغ شده حرکت خواهیم کرد، ادامه داد:  چارچوب حرکت ما اساسنامه مقام معظم رهبری است که به کمیته امداد ابلاغ شده و سعی می کنیم از آن خارج نشویم و همچنین با هیات امنا همکاری خوبی خواهیم داشت.

رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: به‌طور حتم با مقوله فقر به طور علمی برخورد خواهیم کرد و بدون تحلیل و نگاه علمی نمی شود، به درستی در زمینه فقرزدایی اقدام کرد و در این راستا باید عمل‌گرا باشیم و برنامه‌ریزی علمی درستی داشته و از روش های تکراری پرهیز می شود.

وی ادامه داد: وظیفه داریم که جایگاه کمیته امداد را بالاتر از جایگاه فعلی برده یعنی در جهت ارتقاء معنویت و تحکیم مبانی خدمت اصیل اقدام کنیم.

فتاح به همکاری با مجلس شورای اسلامی، دولت و همچنین قوه قضائیه اشاره و بیان کرد: وظیفه ما این است که با دولت هماهنگ عمل کنیم و از ظرفیت مجلس وهمچنین قوه قضائیه نیز به درستی استفاده نماییم.

وی گفت: اصلی‌ترین کار ما در این نهاد افزایش اعتماد عمومی به کمیته امداد است و اگر اعتماد بیشتر شود، مسائل ما به راحتی حل خواهد شد.

رئیس کمیته امداد گفت: ساده کردن مسائل اجرایی نیز از دیگر اقداماتی است که انجام خواهد شد و سعی می کنیم آنچه اقدام خواهیم کرد، در جهت رفع مشکلات قشر محروم باشد.

فتاح ادامه داد:  اقدامات ما در این نهاد باید مبتنی بر ارزش های انقلاب باشد و همچنین خدمات‌رسانی بی‌منت و کم‌صدا از اهدافمان محسوب می‌شود.

وی افزود: تبلیغات موثر که به باور مردم لطمه نزند نیز در این نهاد انجام خواهد شد و همچنین آمارهای ارائه شده باید درست باشد و مردم بدانند که امداد به گفته های خود عمل کرده است.

فتاح با اشاره به اینکه دعای مددجویان پشتوانه نظام است، تصریح کرد: ولایت مدار هستیم و افتخار داریم بسیجی و سرباز آقا باشیم و تمام منویات مقام معظم رهبری را اجرایی می کنیم و همین که لبخند آقا را ببینیم برای ما همه چیز است و هدف ما کسب رضایت مقام معظم رهبری است چون این رضایت یعنی رضایت امام زمان(عج).

در این مراسم، از انواری به دلیل خدماتی که در کمیته امداد طی سال های فعالیت خود داشت، تقدیر شد.

مرضیه وحیددستجردی، سیدمحمدرضا بختیاری، حجت‌الاسلام کازرونی، حمیدرضا ترقی، منصور برقعه‌ای و حسین انواری اعضای جدید هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

نظر شما