شناسهٔ خبر: 89333 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

استاندار تهران از راز جنجال "پولهای کثیف" پرده برداشت!

سید حسین هاشمی/2 سید حسن هاشمی که سابقه چند دوره ای نمایندگی و کاندیداتوری مجلس را دارد، تصریح کرده است: «هر انتخاباتی هزینه دارد...

نماینده/ «سیاسی کردن این مساله و آن را به شکل «توپ فوتبال» درآوردن و به دیگری پاس دادن منطقی نیست» این جملات پاسخ استاندار تهران در مقابل ادعای مشاور ارشد تدبیر و امید است و منظورش از توپ فوتبال نیز به ادعای جنجالی «پول های کثیف» بر می گردد.

اولین بار در یازدهمین روز از آخرین ماه سال گذشته بود که رحمانی فضلی به حسب اتفاق در یازدهمین «جشنواره سراسری معرفی و انتخاب آثار مکتوب در حوزه موادمخدر و روانگردان‌ها و پیش‌سازها» سخن از پول های کثیف گفت. پول های کثیفی که اگرچه تأکید داشت «اگر کنترل نشوند به همه حوزه‌ها وارد خواهند شد» ولی احتمال ورودشان به حوزه سیاست به مذاق مسحوران برق صندلی های بهارستان چنان خوش آمد که گویی عَلمی برای تخریب اصولگرایی یافته اند.

در این میان آقای مشاور ارشد از تمامی کاسه ها داغتر شد و هنوز جوهر خبر سخنان وزیر کشور خشک نشده بود خوراک خبری رسانه های جریانی خاص را فراهم آورد و اظهار داشت: «نمی‌گذاریم عده‌ای با پول کثیف در سال ۹۴ به پیروزی برسند» و همچنین وعده بگم بگم ها را برای سال ۹۴ داد.

اظهارات ترکان که گویی در تقسیم کاری نانوشته از قطار کابینه بازمانده بود تا در مواقع ضرور بی آنکه اظهاراتش به پای کابینه تدبیر نوشته شود در بزنگاه های خطیر فضا را غبارآلود نماید، وزیر کشور را مجبور به شفاف سازی سخنانش در یازدهمین روز اسفند و یازدهمین جشنواره کرد تا آنجا که در پاسخ به رئیس مجلس تأکید کرد «من هرگز چنین حرفی نزدم اما تذکر دادم به همه که مراقب باشید چون حوزه قدرت حوزه مهمی است و دارندگان پول‌های کثیف می‌خواهند برای ورود به این حوزه و ایجاد حاشیه امن برای خود هزینه کنند»

اینکه جو سازی های آقای مشاور ارشد آنقدر بی پایه بود و بگم بگم آنقدر حنایی بی رنگ که جهانگیری را نیز با ژستی موجه به میدان کشاند و در گفتگویش با یکی از ویژه نامه های نوروزی تأکید کرد: «سیاست دولت اصلاً افشاگری و پرده‌دری نیست» بماند.... اینکه بازهم این ادعای بی اساس جهت تخریب جناح رقیب توسط ترکان آخرین بار روز گذشته اینبار در لوای تاراندن منتقدین هسته ای، تکرار شد نیز بماند...

سخن کوتاه اینکه با دست پس زدن ها با پا پیش کشیدن های منصوبین دولتی در ادعای پول های کثیف ظاهراً سر درازی دارد و این بار ادعای ترکان توسط هاشمیِ  استاندار تهران در گفتگو با روزنامه آرمان تکذیب می شود.

سید حسن هاشمی که سابقه چند دوره ای نمایندگی و کاندیداتوری مجلس را دارد، در پاسخ به این سوال که «وزیر کشور عنوان کرده که برخی تلاش می‌کنند «پول کثیف» را وارد بازی‌های سیاسی کنند. از سوی دیگر آقای ترکان مشاور ارشد رئیس‌جمهور نیز از ورود «پول کثیف» به فضای انتخابات مجلس توسط عده‌ای خبر داده است. برنامه شما برای جلوگیری از ورود «پول کثیف» به فضای انتخابات چیست؟» تصریح کرده است: «هر انتخاباتی هزینه دارد. اغلب این هزینه‌ها هم توسط هواداران پرداخت می‌شود. سیاسی کردن این مساله و آن را به شکل «توپ فوتبال» درآوردن و به دیگری پاس دادن منطقی نیست. این مساله به هر دو جریان سیاسی کشور مربوط می‌شود و مختص به یک جریان و جناح نیست. هر دو جریان سیاسی برای انتخابات از هواداران خود از نظر مالی تغذیه می‌شوند. منظور آقای رحمانی فضلی این بوده که هر پولی که به حساب شخص خاصی واریز می‌شود باید مشخص و شفاف باشد و معلوم شود توسط چه شخص یا نهادی این پول پرداخت شده و از چه طریقی به دست آمده است.»

بازی با عرب ها یادتان هست؟؛ شاید دنیای سیاست نیز بازی فوتبالی باشد که هرچه به دقایق سوت پایان نزدیک می شود، برخی ناجوانمردانه برای وقت کشی دست به تمارض زنند. زمان هرچه به شمارش معکوس کسب کرسی های سبز بهارستان نزدیکتر شود یادآوری مستطیل سبز شاید بیشتر به کار آید...

نظرات مخاطبان 0 7

  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۷:۵۹سعید 0 2

    اللهم اشغل المشاورین بالمشاورین خخخخخخخخخخخ
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۸:۰۱ 1 2

    آخر سال میفهمن این بازی مثه بازی عربها با پرسپولیسه
    قیافه ترکان اونموقع دیدنی 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۸:۰۳ 0 2

    حتما یه چیزی پشت پرده هس وگرنه مشاور مملکت که خودشو ضایع نمی کنه
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۸:۰۴سعید 0 2

    حالا خوبه این حرف رو رحمانی فضلی زده که میگفتن سهم اصولگراهاس
    
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۸:۰۵احسان 1 1

    اگه ترکان مرده بیاد جای پولهای کثیف رو به من بگه من حاضرم بخاطر مملکت گذشت کنم و همشو قبول کنم 
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۳ ۱۸:۰۶ 0 1

    منم جای اینا بودم که مفت مفت پول میگرفتم هی برا تفریح حرف مفت می زدم
                                
  • ۱۳۹۴-۰۱-۲۴ ۱۵:۵۵مائده 1 1

    برا ترکان کاری نداره حرف مفت می زنه بعدش به راحتی تکذیب می کنه 
    
                                

نظر شما