شناسهٔ خبر: 89307 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

النصر: پرسپولیسی‌ها عمدا کاپیتان ما را زدند!+ عکس

احمد الفریدی درپی مصدومیتی که در دیدار پرسپولیس- النصر برای الفریدی رخ داد، اخیرا مشخص شده که زانوی کاپیتان تیم عربستانی از پنج ناحیه آسیب دید.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، یک پزشک متخصص ارتوپد عربستانی درباره احمد الفریدی کاپیتان تیم فوتبال النصر گفت که زانوی پای راست این بازیکن در پی آسیب‌هایی که در دیدار با پرسپولیس دیده، از پنج ناحیه آسیب دیده است.

این پزشک متخصص گفت: زانوی الفریدی از نواحی رباط جانبی، جزء خلفی غضروف داخلی، آسیب ماهیچه جلویی، قطع شدگی در غشاء مفصل و رباط صلیبی آسیب دیده است.

الفریدی که هافبک وسط و از بازیکنان کلیدی النصر است، در جریان بازی در روز چهارشنبه هفته گذشته، آسیب دید و درپی این، داسیلوا سرمربی النصر، او را در دقیقه ۸۰ به ناچار از رمین خارج کرد.

در همین رابطه، در روزهای اخیر بسیاری از مقامات فوتبال عربستان انتقادات فراوانی را متوجه خشونت هدایت شده بازیکنان پرسپولیس کردند. آن‌ها اعتقاد دارند که از قبل به بازیکنان پرسپولیس گفته شده که به قصد مصدوم کردن بازیکنان سعودی، به طرف‌شان حمله کنند!

در اقدامی دیگر هم دیروز شکایتی به ای‌اف سی ارسال فوری کردند که یکی از مواد آن، انتقاد از خشونت بی‌سابقه بازیکنان پرسپولیس بود!

پرنس فیصل که شاهزاده‌ای سعودی است و ریاست باشگاه النصر را به عهده دارد، تمام هزینه‌های درمان الفریدی به لندن را تقبل کرد.

أحمد محمد ناصر العوینی الفریدی الحربی هافبک ۲۹ ساله النصر و تیم ملی عربستان است. او متولد مدینه منوره است و قبلا هم در باشگاه الهلال بازی می‌کرد.

نظر شما