شناسهٔ خبر: 89144 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

بادامچیان در گفتگو با «نماینده»:

فصل الخطاب در ائتلاف اصولگرایان، جامعتین است/ بازخوانی عملکرد مجالس سوم و ششم برای مردم

بادامچیان/2 نایب رئیس جبهه پیروان به بازخوانی عملکرد مجالس گذشته پرداخت و یادآورشد: مجالس سوم و ششم منطبق با نظام و مصالح نظام نبودند از این رو، این تجربه برای ملت ما بسیار مهم است و در انتخابات مجلس دهم به کار می آید پس اگر برای مردم خوب تبیین شوند و به گذشته دقت کنند که در آن دو مجلس چه گذشت طبعا مجلس اصولگرایی تشکیل می دهند.

اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با «نماینده» با اشاره به وحدت و همگرایی اصولگرایان بر نقش و محوریت جامعتین تاکید کرد و گفت: اصولگرایان می‌توانند با محوریت جامعتین به ائتلاف دست یابند و ما هم در موتلفه اسلامی براین باوریم در ائتلاف باید نظر جامعتین فصل‌الخطاب باشد بنابراین اگر برای تعیین مصادیق در زمان انتخابات دچار اختلاف شویم، باید جامعتین را به‌عنوان حکم در نظر بگیریم.

وی در خصوص جلسات احزاب اصولگرا با یکدیگر در راستای وحدت و همگرایی نیز، اضافه کرد: با اصولگرایان همراهی، همکاری، همفکری و همگرایی می‌کنیم. ما همه جا حضور داریم و با همه آنان دیدار، گفتگو و برنامه‌ریزی و در آن جلسات می‌گوییم که هدف این نیست که صرفا بخواهیم به قدرت دست یابیم بلکه به‌دنبال خدمت و وظیفه‌ایم.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تشکل متبوعش با اصولگرایان همراهی می کند، افزود: وقتی می‌گویند یک نفر کنار برود، ما قبل از دیگران این کار را انجام می دهیم؛ این ادعا را هم سالیان سال است نشان داده‌ایم به همین جهت با اصولگرایان همراهی می‌کنیم همچنین باید این ذهنیت را در جامعه ایجاد می‌کنیم که راه نجات کشور، حل مشکلات اقتصادی و ایجاد جامعه نمونه اسلامی است.

بادامچیان در ادامه پیرامون نقش آفرینی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس، می گوید: آنچه بعد از ۹ دوره مجلس شورای اسلامی تجربه شده، این است که مجالس اول و دوم بسیار موثر و سایر مجالس هم تاثیرگذار بودند البته مجالس سوم و ششم منطبق با نظام و مصالح نظام نبودند و به دلیل اکثریت باندگراهای موجود در آن باندی بودند از این رو این تجربه برای ملت ما بسیار مهم است و در انتخابات مجلس دهم به کار می آید پس اگر برای مردم خوب تبیین شوند و به گذشته دقت کنند که در آن دو مجلس چه گذشت طبعا مجلس اصولگرایی با اکثریت تشکیل می دهند.

«باید توجه داشت مردم چه چیزی را می خواهند؟ آیا اصلاح طلبان را می خواهند؟ با این تجربیات و مسائلی که دارند خیلی بعید است. البته اینکه تعدادی از آنها(چهره های اصلاح طلب) در مجلس باشند همیشه بوده است در مجلس هشتم ۴۰ نفر و در مجلس نهم ده، دوازده نفر شدند.

وی تاکید کرد: با يك تحليل سياسي مي‌توان دريافت كه اصلاح‌طلبان با سابقه دولت اصلاحات و مجلس ششم سابقه روشني در كارنامه‌شان ندارند.

نظر شما