شناسهٔ خبر: 89051 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مداحان اهل بیت:

در خصوص بیانیه لوزان تبریک بی معناست/ نه موافقم نه مخالف!

رهبری/1 مقام معظم رهبری تصریح کردند: همه چیز درجزئیات است. اینکه حالا به بنده و دیگران تبریک می‌گویند بی‌معنی است. آنچه تاکنون انجام شده نه اصل توافق و محتوای آن را تضمین می‌کند، نه حتی اینکه مذاکرات تا به آخر برسد.

به گزارش نماینده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب صبح امروز (پنجشنبه)  با جمعی از مداحان اهل بیت به‌ مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) دیدار کردند.

مقام معظم رهبری در این دیدار طی بیاناتی موضع صریح خود را در خصوص بیانیه لوزان اعلام داشته و در بخشی از بیانات خود در پاسخ به سوال برخی که می پرسند چرا فلانی رهبری درباره هسته‌ای موضع نگرفته است، تصریح کردند: جایی برای موضع‌گیری وجود نداشته.  مسئولین می‌گویند هنوز کاری انجام نشده و چیز الزام‌آوری نیست. لذا نه موافقم نه مخالف!

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از بیانات خود اظهار داشتند: همه چیز درجزئیات است، ممکن است طرف بدعهد مقابل بخواهد درجزئیات، کشور ما را محصور کند. اینکه حالا به بنده و دیگران تبریک می‌گویند بی‌معنی است. آنچه تاکنون انجام شده نه اصل توافق و محتوای آن را تضمین می‌کند، نه حتی اینکه مذاکرات تا به آخر برسد      .

رهبری در ادامه اشاره داشتند: من هیچوقت به مذاکره با آمریکا خوشبین نبودم. با اینکه خوشبین نبودم با این مذاکرات موردی موافقت کردم و از مذاکره کنندگان حمایت کردم و میکنم. با توافقی که منافع و عزت ملت را حفظ کند موافقیم. اما توافق نکردن شرف دارد به توافقی که منافع و عزت ملت از بین برود.

این خبر تکمیل می شود.

نظر شما