شناسهٔ خبر: 88990 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پاداش هدایتی به بازیکنان پرسپولیس چه بود؟

حسین هدایتی 43 رئیس پیشین هیئت مدیره پرسپولیس گفت: عاشق این تیم هستم و برای کمک به پرسپولیس از پنجره هم وارد می‌شوم.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، حسین هدایتی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر و اینکه نقش او در این پیروزی بی‌تاثیر نبوده که با خرید تمام بلیت بازی باعث شده هواداران حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند گفت: من امروز فقط یک هوادار پرسپولیس بودم و هیچ کاری نکردم.

وی افزود: امیدوارم شرایط سیاسی، اجتماعی و ورزشی کشور اجازه بدهد باز هم چنین حماسه‌هایی داشته باشیم و چنین تجمعی را باز هم ببینیم. امسال سال همدلی و همزبانی دولت و مردم است و همدلی و همزبانی همین بود که امروز دیدیم. همه باید پشت هم باشیم تا چنین شور و هیجانی را در بین مردم ببینیم.

رئیس پیشین هیئت مدیره پرسپولیس که پس از پایان بازی در رختکن حاضر شد و به بازیکنان پاداش داد ابتدا از گفتن میزان این پاداش طفره رفت اما با اصرار خبرنگاران گفت به بازیکنان سکه پاداش دادیم تا زحماتشان جبران شود. در این بازی هم یک گل زده شد که این گل را تقدیم به حضرت زهرا (س) می‌کنیم.

هدایتی با رد این موضوع که به عضویت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درآمده در واکنش به این موضوع که امیر رضا خادم چنین موضوعی را اعلام کرده است گفت: اگر خادم چنین چیزی گفته خبر خوبی است اما من به عنوان یک هوادار هنوز هم پرسپولیس را دوست دارم و مطمئنا از پنجره هم وارد می‌شوم تا کنار پرسپولیس باشم.

وی درباره اینکه آیا قرار است باشگاه پرسپولیس را در مزایده بعدی خریداری کند، اظهار داشت: بارها گفته‌ام که شخص حسین هدایتی چنین کاری را انجام نمی‌دهد بلکه ما به عنوان شرکت استیل آذین که سهامی عام است در مزایده شرکت خواهیم کرد. برای پرسپولیس نیز در هر شرایطی آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما