شناسهٔ خبر: 88891 - سرویس چندرسانه‌ای
نسخه قابل چاپ

تصاویر دلخراش قتل یک سیاهپوست در آمریکا

قتل تصاویر دلخراشی از لحظه تیراندازی افسر سفیدپوست پلیس آمریکا به سوی یک مرد سیاهپوست منتشر شد.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ تصاویر جدیدی که روز شنبه از تیراندازی مرگبار افسر پلیس سفید پوست به سمت یک متهم سیاهپوست در کارولینای جنوبی منتشر شده است نشان می دهند که «والتر لامر اسکات» یک مرد سیاهپوست حدود پنجاه ساله در حالی که از چنگال افسری سفیدپوست بنام «میشائیل توماس اسلاگر» فرار می کند افسر پلیس در همان لحظه اسلحه خود را از کمربند خود جدا می کند و به سمت فرد سیاهپوست تیراندازی می کند و وی را به قتل می رساند.

 

 

 

این تصاویر آماتور نشان می دهندکه افسر سفیدپوست بعد از هدف قرار دادن فرد سیاهپوست خود را به وی می رساند و ابتدا به دستان وی دستبند می زند و وی را رها می کند و بعد از لحظاتی با یک افسر دیگر بر می گردد.

 

در این تصاویر نشان دا ده می شود که افسر دومی که به اسلاگر ملحق شده است تلاش می کند تی شرت مقتول را از بدن وی دربیاورد.

 

 

وکیل خانوادگی «والتر لامر اسکات» مقتول سیاهپوست گفت از فردی که با شجاعت این تصاویر را از لحظه مرگ موکل وی گرفته است قدردانی می کند. وی گفت گزارش اولیه که درباره مرگ موکل من ارائه شده بود با تصاویری که منتشر شده است کاملا متفاوت و متناقض است.

 

 

وی گفت خانواده مقتول قصد دارند اداره پلیس کارولینای  جنوبی را به علت ارتکاب این قتل تحت پیگرد قرار دهند. خانواده والتر لامر اسکات از اعلام جرم علیه افسر پلیس قاتل ابراز رضایت کرد.

نظر شما