شناسهٔ خبر: 88644 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

آیت الله شبستری:

اظهارات «اوباما» تکراری و نخ نما است

آیت الله شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اظهارات تکراری و بی‌اساس اوباما تنها ناشی از وابستگی به صهیونیست‌ها است تا بتواند از این اظهارات برای جلب حمایت مقامات رژیم اشغالگر قدس و مصارف داخلی استفاده کند.

به گزارش نماینده،آیت‎الله محسن مجتهد شبستری عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با میزان، درباره اظهارات اخیر اوباما مبنی بر اینکه تمامی گزینه‎ها علیه ایران علی‎رغم وجود توافق روی میز قرار دارد اظهارکرد: اینگونه اظهارات رییس‎جمهور آمریکا طبق سنوات گذشته یک حرف نخ‎نما است و از هیچگونه ارزش و محتوایی برخوردار نیست.

وی با اشاره به اینکه ملت و مسئولین ایران در طی سالیان گذشته دولتمردان آمریکایی را متوجه این موضوع کرده‎اند که هیج اقدامی علیه ایران نمی‎توانند انجام دهند تصریح کرد: مقاومت مردم ایران در طی سال‌های گذشته به خصوص در 8 سال جنگ تحمیلی ثابت کرده است که هیچ کشوری حتی ابرقدرتهای جهان نمی‎توانند در برابر ایران و ایستادگی این ملت اقدامی را انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اینگونه اظهارات تکراری و بی‌اساس اوباما تنها ناشی از حماقت و نادانی وی است تا بتواند از این اظهارات برای جلب حمایت مقامات رژیم صهیونیستی و مصارف داخلی استفاده کند از این رو طرح اینگونه مباحث از نظر نظام جمهوری اسلامی مبنا و مفهومی ندارد.

شبستری خاطرنشان کرد: از نظر ملت و رهبر معظم انقلاب طرح اینگونه مسائل از سوی افرادی همچون اوباما بدون شک هیچ‎گونه تاثیری در عرصه جهانی ندارد و تنها راه را برای انزوای آمریکا در جهان فراهم می‎کند.

وی اظهارکرد: قدرت و تجهیزاتی که از سوی جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی وجود دارد به طورحتم دربرابر هرگونه حمله و تجاوزی پاسخگو خواهد بود و ملت ایران هیچگاه اجازه نخواهند داد هیچ قدرت بیگانه‎ای فکر نفوذ و تجاوز به خاک ایران را در دستور کار خود قرار دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به قول امام خمینی(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‏‎تواند در برابر ملت ایران انجام دهد لذا مقامات آمریکایی باید این خیال خام را از ذهن خود برای همیشه پاک کند.

نظر شما