شناسهٔ خبر: 88625 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

رسایی: کفاشیان چرا حالا نمی خندد؟!

حمید رسایی43 نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نگاه مراجع به حضور بانوان منع ذاتی ندارد بلکه عوارض دارد.

به گزارش نماینده، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران، گفت: به خاطر پرونده ای که در خصوص فساد در فوتبال تشکیل شده، کفاشیان که تا چند هفته پیش  می‌خندید الان دیگر نمی‌خندد.  

 

وی در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها افزود: این موضوع در حال رسیدگی است همین آقایان که حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را تیتر کرده‌اند اعتراض مراجع را نیز در سال‌های گذشته تیتر کرده بودند مراجع که همان مراجع هستند. مراجع نگاهشان سیاسی نیست.  

 

 رسایی همچنین اظهار داشت: این موضوع منع ذاتی ندارد بلکه عوارض دارد و به دلیل همین عوارض است که علما نظر منفی دارند مگر خانم‌ها در خیابان‌ها راه نمی‌روند؟ در بعضی از ورزش‌ها پوشش رعایت نمی‌شود و ادبیات حاکم در این محیط‌ها مقدمه فساد را به وجود می‌آورد و بحث دیدن خانم‌ها از تلویزیون و از نزدیک فرق می‌کند و ربطی به این دولت و دولت قبل ندارد.  

 

 نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص شایعه حضور کی روش در پرونده فساد تصریح کرد: موضوع گسترده‌ای است و کی روش باید مالیات بدهد و اگر هم ندهد تخلف و فساد مرتکب شده.  

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: در فوتبال بازیکنانی هستند که میلیارد‌ها تومان بدهی مالیاتی دارند و پرداخت هم نمی‌کنند که فدراسیون باید پاسخ بدهد.  

نظر شما