شناسهٔ خبر: 88602 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

درخشان و سوشا مکانی آشتی کردند

سوشا مکانی دروازه بان تیم فپرسپولیس بعد از آشتی با حمید درخشان و محمود خوردبین سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم این دو بزرگوار مرا بخشیدند و همین که آنها از من راضی هستند برایم یک دنیا ارزش دارد.

به گزارش نماینده به نقل از مهر، سوشا مکانی بعد از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس درباره جلسه اش با مسئولان کمیته انضباطی و همچنین آشتی کردنش با حمید درخشان اظهار کرد: صرفنظر از هر اتفاقی که قرار بود امروز در جلسه کمیته انضباطی رخ بدهد وظیفه ام بود به خاطر اتفاقاتی که رخ داده بود دلخوری ها را از دل حمیدخان (درخشان) در بیاورم.

وی افزود: شاید مسئولان باشگاه تصمیم بگیرند مرا اخراج کنند و دیگر در تیم نباشم ولی به عنوان کسی که از حمید درخشان فقط خوبی دیده ام باید این اتفاقات را از دل او در می‌آوردم.

دروازه بان تیم پرسپولیس تاکید کرد: خدا را شکر با صحبتی که با حمیدخان داشتم و با توجه به اخلاق وی که از هیچ کس کینه به دل نمی گیرد و بدی ها به یادش نمی ماند او هم مرا بخشید که یک دنیا برایم ارزش داشت.

مکانی خاطرنشان کرد: پیش از این اتفاقات مشابه من هم در پرسپولیس رخ داده بود و درخشان با بزرگواری آن را حل و فصل کرد. درخشان به من گفت که واقعا دوست دارد در زندگی ورزشی ام پیشرفت کنم.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: تنها چیزی که برای من مهم بود این بود که محمود خوردبین و حمید درخشان از من راضی باشند که خداراشکر هر دو مرا بخشیدند.

دروازه بان تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از امروز سر تمرینات حاضر می شود یا خیر تصریح کرد: نمی دانم. صحبتی در این باره ندارم و نمی دانم چه اتفاقی برایم رخ می دهد. قرار است با من تماس بگیرند. من به باشگاه آمدم تا درخشان و خوردبین از من راضی باشند. همین که این دو نفر از من راضی هستند یک دنیا ارزش دارد.

مکانی همچنین با خودداری از صحبت درباره استعفای درخشان و حضور برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: من صحبتی در این باره ندارم چون چنین چیزی در حیطه وظایف من نیست. همانطور که گفتم وظیفه من بود که با حضور در باشگاه اتفاقات را از دل درخشان و خوردبین در بیاورم و آنها از من راضی باشند.

وی در خصوص اینکه آیا قبول دارد رفتارش قبل از بازی با راه آهن عجیب و غریب بوده است تاکید کرد: من دنبال توجیه نیستم و قبول دارم که مقصر بوده ام. از سرپرست و سرمربی تیم عذرخواهی کردم و حالا کمیته انضباطی هر تصمیمی که می خواهد می تواند بگیرد.

دروازه بان تیم پرسپولیس در پایان گفت: جایگاه سرمربی در تیم قداست دارد که من آن را نادیده گرفته بودم! برای همین از درخشان عذرخواهی کردم و خوشحالم که او هم عذرخواهی ام را قبول کرد.

نظر شما