شناسهٔ خبر: 88394 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

سجادی:

"مهندسی تشکل های عضو و اتحاد اصولگرایان" مهمترین برنامه جبهه پیروان در سال ۹۴ است

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: تحکیم و تقویت فعالیت‌های جبهه، اعضای جبهه و همچنین اتحاد و انسجام میان اصولگرایان از دیگر برنامه‌هایی است که در سال ۹۴ دنبال خواهیم کرد.

به گزارش نماینده سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فعالان سیاسی و احزاب در سال ۹۴، انتخابات خواهد بود و جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در این مسیر گام بر می‌دارد، گفت: همچنین اولویت سازماندهی و مهندسی مجدد تشکل‌های عضو جبهه را مدنظر داریم.

وی گفت: تحکیم و تقویت فعالیت‌های جبهه، اعضای جبهه و همچنین اتحاد و انسجام میان اصولگرایان از دیگر برنامه‌هایی است که در سال ۹۴ دنبال خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه تمهیدات لازم را برای انتخابات خبرگان و به ویژه مجلس شورای اسلامی در نظر خواهیم گرفت، گفت: نه به لحاظ تبلیغاتی و بیرونی، اما از منظر تشکیلاتی تقویت تشکل‌های جبهه و اتحاد و ائتلاف و هماهنگی بین اصولگرایان را دنبال می‌کنیم و ارتباط بیشتر با جامعتین را نیز مورد توجه قرار خواهیم داد.

سجادی همچنین اظهار کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری از نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری استقبال کرده و سعی دارد به سهم خود به این همدلی و همزبانی کمک کند.

نظر شما