شناسهٔ خبر: 88242 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

نماینده ولی فقیه در استان البرز:

توان هسته‌ای ایران قدرت پوشالی آمریکایی‌ها را به سخره گرفت

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: توان و دانش هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، قدرت پوشالی آمریکایی‌ها را به سخره گرفت.

به گزارش نماینده، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری و به امامت آیت‌الله سید محمد‌مهدی حسینی‌‌همدانی برگزار شد.

خطیب جمعه کرج در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی به مسائل مهم داخلی و خارجی اشاره کرد.

حسینی‌همدانی اظهار داشت: آمریکایی‌ها می‌خواهند به همه بفهمانند که به جز آنها کسی توان دسترسی و یافتن دانش و علوم جدید را ندارد، اما جوان ایرانی بدون حمایت هیچ کشوری به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافتند.

وی تصریح کرد: توان و دانش هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، قدرت پوشالی آمریکایی‌ها را به سخره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مذاکرات هسته‌ای ایران با قدرت‌های غربی بار دیگر ثابت کرد که رهبری ایران و ملت ما هرگز زیر بار ذلت و زورگویی و فشارهای دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌روند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی تاکید کرد: ما باید بپذیریم که دشمنی آمریکا و غرب با ملت ایران به پایان نمی‌رسد و آنها در دوره‌ای تمرکز خود را برای تغییر نظام سیاسی ایران قرار دادند.

وی افزود: غربی‌ها نمی‌خواهند و نمی‌خواستند ما به دانش هسته‌ای دست یابیم، اما جوانان ایرانی و دانشمندان ما حتی با جان خود این موفقیت را تثبیت کردند.

امام جمعه کرج بیان داشت: هیچ کس حق ندارد که تلاش دانشمندان هسته‌ای ایران را نادیده بگیرد و اگر کسی به این فکر باشد، به طور قطع به اسلام و شهدا خیانت کرده است.

حسینی‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به مواضع خصمانه سران کاخ سفید علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: بلافاصله پس از توافقات هسته‌ای اوباما کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده و مطالبی را مطرح می‌کند که نشانه شیطنت او است.

وی تاکید کرد: غربی‌ها هرگز نمی‌توانند مانع پیشرفت هسته‌ای ایران و یا هر پیشرفت و توسعه‌ای شوند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه به تنش در یمن و دخالت عربستان در  این کشور اشاره کرد و گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی به شدت از قدرت ایران هراس دارند و آمریکایی‌ برای اطمینان دادن به عربستان، مجوز حمله به یمن را برای آنها صادر کرد.

حسینی‌‌همدانی در پایان تصریح کرد: حمله به یمن در جهت تامین منافع آمریکا انجام شده و اساسا عربستان تنها دست به کارهایی می‌زند که منافع آمریکا تامین شود.

 

منبع: فارس

نظر شما