شناسهٔ خبر: 88163 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

کندوان و هراز یکطرفه شد

دیرکل راه و شهرسازی مازندران از یکطرفه شدن محور هراز و کندوان در حوزه استحفاظی این استان خبر داد.

به گزارش نماینده، حیدر نوروزی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه محور هراز و کندوان از عصر روز سیزده بدر یکطرفه شده است، ترافیک این محورها را در عصر روز پنجشنبه روان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه عصر پنجشنبه با بالگرد از محور گلوگاه، بهشهر، سوادکوه، قسمت ابتدایی هراز و کناره بازدید کردیم، گفت: به رغم ترافیک سنگین، تردد بصورت روان در این محورها جریان داشت.

وی با بیان اینکه هر چه به شامگاه نزدیک می شویم، ترافیک محورها بیشتر می شود گفت: خوشبختانه هیچ یک از محورها مسدود نیست و تردد در جریان است.

نوروزی در عین حال تصریح کرد: روز سیزده بدر و طبیعت را به اتفاق همکاران راهدار در حاشیه راهها برای خدمت رسانی به مردم، بدر کردیم.

در عین حال سرهنگ جعفر محمد نژاد، فرمانده پلیس راه مازندران نیز از اعمال محدودیت ترافیک در محورها استان از جمله هراز و سوادکوه برای تردد خودروهای سنگین از جمله کامیون ها به جز خودرهای حامل سوخت و مواد غذایی فاسدشدنی خبر داد.

وی بیان داشت: با توجه به سردبودن مسیرهای کوهستانی و ترافیک پرحجم از هموطنان تقاضا می شود که برای بازگشتشان برنامه ریزی داشته باشند و آن را تقسیم کنند.

مازندران بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

نظر شما