شناسهٔ خبر: 88160 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حبیبی:

هرگونه تفاهم بدون لغو تحریم‌ها برای مردم قابل پذیرش نیست

نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: توافق باید طی یک مرحله صورت گیرد و طی آن تمامی تحریم ها برداشته شود چرا که هر گونه تفاهمی بدون لغو همه تحریم ها برای هیچ یک از ملت ایران قابل قبول نیست.

به گزارش نماینده، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»، درباره ارزیابی خود از روند مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: تا آنجایی که بنده اطلاع دارم تیم مذاکره کننده با ایستادگی در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و اروپا خط قرمزهای نظام را رعایت کرده است و یکی از مهمترین مواردی که باید آنان مورد توجه قرار بدهند این است که هر گونه تفاهمی بدون لغو همه تحریم ها برای ملت ایران قابل پذیرش نیست.

 

وی تاکید کرد: ملت ما نسبت به اروپا و آمریکا بی اعتماد است چرا که آنان طی این چند سال هر کاری که از دست شان برآمده علیه ملت ایران انجام داده اند اما به لطف خداوند و رهبری داعیانه مقام معظم رهبری موفق نبوده اند.

 

حبیبی با تاکید بر اینکه باید توافق یک مرحله ای باشد که طی آن تمام حقوق ملت ایران تضمین شود گفت: باید توافق شفاف باشد و هرگونه توافق دو مرحله ای از اساس باطل است و هیچ کدام از مردم ایران توافقی را که به منافع آنان ضرر بزند نخواهند پذیرفت.

نظر شما