شناسهٔ خبر: 88157 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

یادداشت نامزد اردنی انتخابات ریاست فیفا

حالا زمان اصلاحات و شفاف‌سازی است/ خراب‌کاری‌ها پنهان نمی‌مانند

امیر علی ابن حسین که یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست فیفا است، در یادداشتی، تاکید فراوانی بر لزوم اصلاحات و اجرای شفافیت در فیفا کرد.

به گزارش نماینده، امیر علی ابن حسین اردنی (یکی از چهار نامزد انتخابات ریاست فیفا) در نسخه انگلیسی سایت الجزیرة با انتشار یادداشتی نوشت؛

"در اواسط ماه می، انتخابات سی‌امین دوره ریاست فیفا برگزار می‌شود و یکی از چهار نامزد، برای چهار سال ریاست این سازمان بین المللی را به عهده می‌گیرند.

از سال ۱۹۹۸، این سازمان موثر ورزشی بین‌المللی، تحت ریاست بلاتر، تاریک ترین دوره خود را گذرانده است. اما حالا نیاز به تغییر در این ساختار، عمیقا حس می‌شود، زیرا آگاهی‌ها به قدر کافی رشد کرده و خراب کاری‌ها دیگر پنهان نمی‌ماند. حالا زمان احیاء فیفا و اجرای اصلاحات اساسی و شفافیت در این سازمان است. "

گفتنی است امیر علی ابن حسین که بیش از یک دهه است که در زمره مدیران فیفا قرار گرفته، برادر پادشاه اردن است. او از مادری انگلیسی و پدری اردنی متولد شد. این شاه‌زاده نزدیک یک دهه است که سمت ریاست فدراسیون فوتبال عربستان را دارد.

امیر علی که ۴۰ ساله است، در ماه ژانویه، با شعار اصلاحات و شفافیت، نامزدی خود را برای انتخابات ریاست فیفا اعلام کرد. او ادعا می‌کند که نسل ۴۳ حضرت محمد (ص) است.

 

منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما