شناسهٔ خبر: 87878 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

دانلود/ بهترین و کاربردی ترین نرم افزارها در هفته ای که گذشت

از این بسته می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این هفته دریچه را به صورت رایگان دانلود کنید؛ این نرم افزارها در هفته گذشته جزو پربازدیدترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات بود.

به گزارش نماینده/ ممکن است هفته گذشته آنقدر مشغول کارهای روزمره خود بودید که نتوانسته‌اید به دریچه فناوری اطلاعات سر بزنید و نرم افزارهای کاربردی برای رایانه، تبلت و یا تلفن همراه‌تان دانلود کنید. برای همین هست که ما جمعه‌ها بسته هفتگی را منتشر می‌کنیم تا آن دسته از کاربرانی که مشغله کاری فراوانی داشتند بتوانند آنچه که در یک هفته معرفی شده را یکجا ببینند. در این بسته نرم افزارهایی را که در یک هفته گذشته جزو بهترین و پرکلیک ترین‌های صفحه دریچه بود را برای شما کاربران عزیز آماده می‌کنیم تا بتوانید به صورت رایگان برترین نرم افزارها را از این بسته دانلود کنید.
 

چه کسی از Wi Fi شما استفاده می‌کند؟! / راهنمای تغییر رمز مودم + راه‌های مقابله با سارقان وای‌فای

در شبکه‌های بی‌سیم همیشه این خطر وجود دارد که فردی با هک کردن رمز بتواند از اینترنت شما استفاده کند. حال اگر شما هم در خانه یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنید برای شما یک آموزش و چند نرم افزار را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آن دزدی Wi Fi خود را بگيريد.

باتوجه به امکان هک شدن مودم‌های وای فای و استفاده غیرمجاز و غیرقانونی توسط دیگران از اینترنت و مودم شما، دریچه فناوری اطلاعات تصمیم گرفت تا چند نرم افزار برتر را به همراه آموزش تغییر مودم وای فای و راه‌هایی برای مقابله با سارقان رمزهای عبور مودم‌های وای‌فای جهت مراقبت از شبکه وایرلس شما کاربران معرفی کند تا استفاده از نرم افزارهای نظارتی در کنار رعایت نکات امنیتی هم مورد استفاده قرار گیرد.

 

چه کسی از Wi Fi شما استفاده می‌کند؟! / راهنمای تغییر رمز مودم + راه‌های مقابله با سارقان وای‌فای


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   
 

نکات طلایی عکاسی را بشناسید؛

این بسته نرم افزاری از شما یک عکاس حرفه‌ای می‌سازد

اگر دوست دارید همانند عکاسان حرفه‌ای باشید و تصاویر حرفه‌ای ثبت و با نرم افزارهای موبایلی تصاویرتان را ویرایش کنید با نکات مهم ثبت عکس آشنا شوید توصیه می‌کنیم این بسته را از دست ندهید.

یک بسته ویژه برای عکاسان و علاقمندان به حرفه عکاسی آماده کرده‌ایم. اگر دوست دارید با نکات طلایی عکاسی آشنا شوید، عکس‌هایی حرفه‌ای ثبت کنید، تصاویرتان را حرفه‌ای ویرایش کنید و سایت‌های عکاسی آشنا شوید توصیه می‌کنیم این بسته ویژه را از دست ندهید. شما بینندگان مجله خبری ۱۹:۱۰ و کاربران عزیز سایت باشگاه خبرنگاران می‌توانید نرم افزارهای دلخواه خود را از طریق بخش ارسال نظرات همین خبر برایمان بفرستید تا بسته‌های پیشنهادی شما را در شب‌های آینده معرفی کنیم.

 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   
 

دانلود کنید / مجموعه‌ای از بهترین نرم افزارهای پزشکی

نرم افزارهای پزشکی در چند سال اخیر پیشرفت‌های فراوانی داشته است، نرم افزارهایی که می‌توانند اطلاعات خوب و مفیدی برایمان داشته باشند و مثل یک پزشک همراه برایمان عمل کنند.

با ورود تلفن‌های هوشمند به بازار شاهد پیشرفت نرم افزارها هم بوده‌ایم، نرم افزارهای پزشکی هم یکی از همین دسته‌هایی است که در چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند. با چند جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید به نرم افزارهای پزشکی بسیاری دسترسی داشته باشید، اما انتخاب چند نرم افزار برتر کمی دشوار است، به همین جهت سعی کرده‌ایم در این بسته بهترین اپلیکیشن‌های پزشکی را برای شما بینندگان مجله خبری و کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده دانلود کنیم.

 

دانلود کنید: مجموعه‌ای بهترین نرم افزارهای پزشکی


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   
 

دانلود کنید: تلسکوپ مجازی برای رایانه و تلفن هوشمند شما/ آسمان را از زوایای دلخواه خود تماشا کنید

اگر از علاقمندان به نجوم و ستاره شناسی هستید توصیه می‌کنیم این بسته نرم افزاری را از دست ندهید. با دانلود نصب نرم افزارهای این بسته می‌توانید تلسکوپ مجازی را به رایانه خود بیاورید و با گوشی خود صورت‌های فلکی را در آسمان نظاره کنید.

اگر از علاقمندان به علم جذاب نجوم و ستاره شناسی هستید ما در این بسته شما کاربران را با بهترین و جذاب‌ترین نرم افزارهای این حوزه آشنا می‌کنیم.

 

دانلود کنید: تلسکوپ مجازی برای رایانه و تلفن هوشمند شما


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   
 

Ace Translator؛

دانلود کنید: مترجمی آنلاین و قدرتمند برای رایانه شما

اگر به دنبال یک نرم افزار مترجم آنلاین قدرتمند هستید ما به شما Ace Translator را معرفی می‌کنیم، این نرم افزار حجم کمی دارد و از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار Ace Translator مترجمی است آنلاین که توسط شرکت Acetools عرضه شده است. این مترجم قابلیت ترجمه آنلاین صفحات وب، ایمیل‌ها، گفتگوها و... را از زبان‌های زنده دنیا به زبان شیرین فارسی را ممکن می‌سازد. Ace Translator قابلیت Copy و Paste و پرینت را برای شما فراهم کرده است تا در صورت نیاز بتوانید متن ترجمه شده را در فایل‌های متنی ذخیره کرده و یا آنها را پرینت کنید. از نکات مثبت این نرم افزار می‌توان به حجم کم، پشتیبانی از زبان‌های زنده دنیا و از نکات منفی آن می‌توان به آنلاین بودنش اشاره کرد.

 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   
 

با این برنامه همیشه ایمن باشید؛

دانلود کنید: تروجان‌های رایانه خود را پاکسازی کنید

اگر می‌خواهید سطح امنیتی رایانه خود را بالا ببرید و آن را در مقابل تروجان‌ها مقاوم کنید، Trojan Killer یکی از همین نرم‌افزارهاست که می‌تواند امنیت رایانه شما برقرار کند.

تروجان‌ها بر خلاف ویروس‌های رایانه‌ای و کرم‌ها توانایی تکثیر خود را ندارند و شباهت زیادی به نرم افزارهای کاربردی دارند و مانند آنها رفتار می‌کنند، اما با این تفاوت که تروجان‌ها در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث می‌شود هکر سازنده تروجان، به کامپیوتر شخص مورد نظر دسترسی داشته باشد و سیستم مورد نظر را کنترل کند. حال چه کنیم که تروجان‌ها را اشتباهی به جای نرم افزارها نصب نکنیم؟! نرم افزارها و بسته‌های امنیتی وجود دارد که می‌توانند تروجان‌ها را از سیستم شما پاک کنند یا مانع از ورود آنها به سیستم شما شوند.

 

تروجان‌های رایانه خود را پاکسازی کنید + دانلود نرم‌افزار


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   
 

GOM Player؛

دانلود کنید: پخش کننده‌ای با قابلیت بوک مارک کردن ویدیوها

نرم افزار پخش کننده ویدیویی GOM Player یکی از قدرتمندترین‌ها در این زمینه است. GOM Player کاملاً رایگان است و فقط نسخه ویندوز آن ارائه شده است.

 

در ادامه معرفی نرم افزارهای پخش کننده ویدیویی به معرفی نرم افزار دیگری در این زمینه خواهیم پرداخت. نرم افزار پخش کننده ویدیویی GOM Player یکی از قدرتمندترین‌ها در این زمینه است. GOM Player کاملاً رایگان است و فقط نسخه ویندوز آن ارائه شده است. مهم‌ترین ویژگی که پخش کننده ویدیویی GOM Player را از سایر پخش کننده‌های ویدیویی متمایز می‌کند وجود میانبرهای کاربردی آن برای صفحه کلید و ماوس است.

 

پخش کننده‌ای با قابلیت بوک مارک کردن ویدیوها + دانلود


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   
 

برنده مناقصه‌ها شوید!

دانلود کنید: یک نرم افزار ایرانی برای پیمانکارها

پيروز مناقصه یک اپلیکیشن موبایلی است که به دست متخصصان ایرانی طراحی شده است که قابلیت تحلیل مناقصات و ارسال پیامک را نیز داراست.

اولین اپلیكیشن تخصصی تام ایران خودرو با عنوان "پیروز مناقصه" بر روی سیستم عامل اندروید در راستای كمک به فرآیند تعیین برنده مناقصه در جلسات بازگشایی پاكات مالی طراحی شد. این برنامه توسط مهندس كیوان پوریاور یكی از كارشناسان شركت تام طراحی شده و قابلیت تحلیل مناقصات و ارسال پیامک را نیز داراست همچنین امكانات بیشتری هم در به‌روزرسانی‌های بعدی به آن افزوده خواهد شد.

 


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   
 

دانلود کنید: چند کالری در روز نیاز به انرژی دارید؟!

اگر به دنبال راه‌هایی جهت کاهش و یا افزایش وزن خود هستید بهترین راه برای این منظور یک رژیم غذایی خوب و مفید در کنار تنظیم میزان کالری دریافتی است. اپلیکیشن چند کالری شامل لیستی مواد غذایی و کالری به همراه انواع تحرک‌ها و کالری مصرفی می‌باشد، شما با وارد کردن میزان مصرف هر غذا و مدت زمان هر تحرک بقیه محاسبات را بر عهده برنامه می‌گذارید.

اپلیکیشن چند کالری راهکار ساده‌ای برای شما که اضافه وزن دارید و یا در فکر افزایش وزن هستید ارائه داده است. حتماً بارها شده که در هر روز میزان کالری دریافتی بدنتان و همچنین میزان مصرف کالری خود را یادداشت کنید! در این روزها که همه به دنیال تکنولوژی هستند و گوشی موبایل‌شان همواره به همراه‌شان هست، این امکان به راحتی با کمک مجموعه‌ی کامل و هوشمند "چند کالری" برای شما فراهم شده است. این برنامه شامل لیست کاملی از انواع مواد غذایی و و کالری آنها و همچنین انواع تحرک‌ها و کالری مصرفی آنها می‌باشد و شما با وارد کردن میزان مصرف هر غذا و مدت زمان هر تحرک بقیه محاسبات را بر عهده برنامه می‌گذارید.

 

دانلود کنید: چند کالری در روز نیاز به انرژی دارید؟! دانلود کنید: چند کالری در روز نیاز به انرژی دارید؟! دانلود کنید: چند کالری در روز نیاز به انرژی دارید؟! دانلود کنید: چند کالری در روز نیاز به انرژی دارید؟!


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   
 

دانلود کنید: بنگاه آنلاین مسکن را به تلفن همراه خود بیاورید

از این بسته نرم افزاری می‌توانید ملک دلخواه خود را از طریق تلفن هوشمند خود در هر کجا که باشید خرید کنید، دکوراسیون منزل و محل کار را خودتان طراحی کنید و به جذاب‌ترین والپیپرهای طراحی دکوراسیون دسترسی داشته باشید و به صورت رایگان آن‌ها را دانلود کنید.

این سامانه در خرید و فروش، اجاره و یا معاوضه ملک می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد. شما می‌توانید به صورت رایگان ملک خود را در سامانه ایران فایل ثبت کنید تا افراد بسیاری که قصد خرید دارند به ملک شما دسترسی پیدا کنند. اولین نرم افزاری که برایتان آماده کرده‌ایم ایران فایل نام دارد. برای خرید و یا رهن ملکی تا به حال چقدر در خیابان‌های شهر سرگردان شده‌اید و پشت چراغ‌های قرمز و ترافیک سنگین و خسته کننده شهر به دنبال خرید و یا اجاره یک ملک خوب بوده‌اید؟! اگر به دنبال خرید و فروش رهن، اجاره و یا معاوضه ملکی هستید برای این کار با نصب یک اپلیکیشن می‌توانید کلی در زمان خود صرف جویی کرده و از شر ترافیک خسته کننده شهر راحت شوید.

 

دانلود کنید: بنگاه آنلاین مسکن را به تلفن همراه خود بیاوریددانلود کنید: بنگاه آنلاین مسکن را به تلفن همراه خود بیاورید


   برای ادامه توضیحات و دانلود کلیک کنید   

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما